Sesongstart!

Pivi

Elsker forumet
Jomfrutur med båten i dag! Endelig i gang med sesongen[:)] Meeeen tror nok vi kan vente mer snø jeg dah, sambo er mer optimistisk!

Åh, så deilig, et er jo så utrolig herlig vær![:D] Skal nyte solen på verandaen idag jeg[;)] Ha en strålende dag![;)]

Så herlig [:)] Vi bor og i båten om sommeren..lurer på hvordan det blir i år nå som et lite knøtt kommer, blir nok ikke det samme nå i år..blir vel mer korte turer vel...uansett deilig å være på vannet[:D] 
Men var det ikke litt kaldt enda utpå?

sikkert godt å "komme i gang" [:)] Båtlivet er heerlig!!![:)] Tror du at d kommer mer snø nå?? HUff, nei, får da ikke håpe det!! [&:][8D] Nå er d VÅÅR!!!

missunnelig!![:D][:D]

*sitter inne og syns synd på meg selv[8|]*

Neida[;)]

Kosa deg MASSE!!

ORIGINAL: jealie24

Så herlig [:)] Vi bor og i båten om sommeren..lurer på hvordan det blir i år nå som et lite knøtt kommer, blir nok ikke det samme nå i år..blir vel mer korte turer vel...uansett deilig å være på vannet[:D] 
Men var det ikke litt kaldt enda utpå?

I går var det faktisk ganske varmt! Hadde kun på meg dongribukse, ei t-skjorte og en lett fleecejakke utenpå, åpen til og med! [:)][:)]  Men har jo en bakerovn inni meg også da hihi

Hehehe...ja, det er akkurat det, lever jo i hetetokter om dagen...heldigvis går vi ikke høygravide om sommeren, det tror jeg er et mareritt... [;)]

Å det hørtes deilig ut med en båttur !!!
Moren min gikk gravid med meg sommeren 1975 og da var det visst rekordvarmt ...Gjett om jeg får høre det titt og ofte [:D]

Back
Topp