Sesongpremiere!!!!

vi får se i dag da....men gleder meg mest til å se på gilmore girls jeg da...SÅ lenge siden jeg har sett det...å ser jo super spennende utt på reklamen...

Jeg også! Gledet meg lenge til Gilmore Girls igjen ja [:)] Rory tyvlånte en båt sammen med typen, derfor hun er i retten. Skal kose meg foran tvskjermen i kveld ja [:)]

Jepp, har ventet leeenge på Gilmore girls nå.. Spent på hva som skjer videre.. har ikke fått med meg så mye av den reklamen jeg,,[:(]

Huff da.. at englebarnet kunne synke så dypt da...[8|]

å er det derfor hun er i retten[&:]..har jeg ikke fått med meg...blir nok limet til tv`n jeg å..sa til typen jeg skulle se på det..å da rynket han bare på nesa...hihi....

yeah..lekre mannebein.. namnamnam!

ja faren hans minner om min egen far..skikkelig drittsekk...
men lucas er bare den lekkerbisken...tenk å våkne opp med han da...mmmmmmmmmm

Hurra, hurra!!

Elsker Gilmore girls....tilogmed mannen min liker det!

Gleder meg sånn til å se det i kveld!

hehe, noen som drømmer seg bort her eller??????

HVA???? jeg????jeg drømmer vel aldri..[:)]

Neeeeida.. ser jo det

ser du hva de gjør for noe?hihihi....[:D]

nei ville ikke hatt en SÅ dritt kjekk kjæreste..hadde jo bare litt super sjalu...holder meg til bamsen min jeg

Hehe, ja jeg ser jo det

Nå er det bare aktuelt nå, før one tree hill, og sist..men ikke minst. GILMORE GIRLS!!!

GILMORE GIRLS!!!!

Hæhæhæh..tror vi er Hekta!!!

ja tror jeg å.[:D]..nå begynner det straks..!!!

"Åhhh... Åhhhhh... Åhhhhhh" Utbørt jeg...

"Oi, det er sødag i dag, jeg skal slå over, jeg skal slå over" svarte min samboer som ser på fotbaall på tv'n på en annen kanal, mens jeg desperat lette opp db.no for å sjekke tv-programmet, om jeg var for sen, og hva var klokka, hva er klokka tenkte jeg mens jeg lette opp tv-programmet.

Han fikk som svar "åhh,,, det er 20 minutter igjen, det er greit, det er greit"

Han var i alle fall veldig fornløyd med  ha SKJØNT hva mine stønnenee lyder betydde da..... Han visste at i dag, I DAG ER DET GILMORE GIRLS. Det gleder jeg meg rått til ja, og har hatt det på kalenderen i ukesvis....

Back
Topp