K kristint Betatt av forumet 20 Mai 2008 #1 Hvilke servietter skal dere ha til middagen den store dagen? Og hvor har dere fått tak i de?
summer82 Forumet er livet 20 Mai 2008 #2 e he lyst ha noen som står navna våre og datoen på[:D] husker ikke helt ka side d va no i farta[:'(]
L LinnSB* Forumet er livet 20 Mai 2008 #3 Middagserviettene er jeg ikke sikker på, de ordner det der vi skal ha selskapet men kaffe serviettene så står det: Linn & Morten 31 mai 2008
Middagserviettene er jeg ikke sikker på, de ordner det der vi skal ha selskapet men kaffe serviettene så står det: Linn & Morten 31 mai 2008
Trin Forumet er livet 21 Mai 2008 #4 Vi har både kaffe og middags servietter med initialene våre på. Kjøpe på ebay.
Linda31 Forumet er livet 21 Mai 2008 #5 Middag og kake servietter med Martin og Linda 12.07.08 i gullskrift [:)]
L lek Betatt av forumet 21 Mai 2008 #6 tenkte å kjøpe trykte servietter på www.barnasskattekammer.no en liten huske regel.Jente navnet skal alltid stå først[:D]
tenkte å kjøpe trykte servietter på www.barnasskattekammer.no en liten huske regel.Jente navnet skal alltid stå først[:D]
Sunny84 Forelsket i forumet 21 Mai 2008 #7 ORIGINAL: Oline Hvite tøyservietter Her også[:)] tror jeg da, hehe. Går ut fra hotellet har det[:)]
dagosi Gift med forumet Himmelbarn Novemberbarna 19 21 Mai 2008 #8 har også med trykk på i sølv. tror jeg kjøpte dem på bryllupsbutikken om jeg husker rett...