Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært litt usikker på roastbeaf selv, så har spist det ett par ganger. Kjøttpålegg er jo generelt greit, så lenge en spiser det godt innenfor holdbarhetstiden. Roastbeaf regnes ikke som godt nok stekt da?Antageligvis har det gått veldig braJeg gikk også på en smell her om dagen og spiste 2 skiver med roastbeaf uten å tenke meg om..
Har vært litt usikker på roastbeaf selv, så har spist det ett par ganger. Kjøttpålegg er jo generelt greit, så lenge en spiser det godt innenfor holdbarhetstiden. Roastbeaf regnes ikke som godt nok stekt da?
Det er jo liksom ikke rødt og blodig, mer rosa og relativt godt stekt. Men det er godt mulig du har rett!Jeg trodde ikke det var trygt? Men kanskje?? Skulle virkelig håpe det, for det er jo så sinnsykt godt ;D Jeg har tenkt at siden det ikke er gjennomstekt så er det ikke ok. Det er jo rødt..?
Det er jo liksom ikke rødt og blodig, mer rosa og relativt godt stekt. Men det er godt mulig du har rett!![]()
Skinke er koktHva med skinke? Stekt svin er jo grå/hvit, mens skinke er rosa - det er jo likevel trygt?
Hva med skinke? Stekt svin er jo grå/hvit, mens skinke er rosa - det er jo likevel trygt?