Servere kaker - tips?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Laurdag får me gjester til kaffi og kaker :) Er usikker på kva kaker eg skal servere....
Skal ha ei sjokoladekake, botn ligg i frysen så den er ganske enkel. Så tenker eg sunne bananmuffins til barna, eg vil ikkje gi A sukkerbomber.
Men, trenger tips til noko anna.! Noko som er "lettare" enn sjokoladekake, tenker ikkje på letthet i å baka.

Sååå, kva ville du laga/ete?

Prinsessekake?
Det er egentlig søt gjerdeig du kjevler ut og så putter den i en rund kakeform, så tar du en pakke vaniljekrem i og smører utover deigen og så lager du små skillkngsboller og setter nedi kaken og steiker den i ovnen... Knallgodt :D

Det er egentlig søt gjerdeig du kjevler ut og så putter den i en rund kakeform, så tar du en pakke vaniljekrem i og smører utover deigen og så lager du små skillkngsboller og setter nedi kaken og steiker den i ovnen... Knallgodt :D
Wow, hørtes interessant ut. Skillingsboller er kanelsnurrer?

Blir ikkje prinsessekake på laurdag :P Gjær deig blir ganske tungt ved sia av sjokoladekaka - trippel kake..
Kan heller ha det i bursdagen til A :)

Ostekake er jo litt friskt :)

Laurdag får me gjester til kaffi og kaker :) Er usikker på kva kaker eg skal servere....
Skal ha ei sjokoladekake, botn ligg i frysen så den er ganske enkel. Så tenker eg sunne bananmuffins til barna, eg vil ikkje gi A sukkerbomber.
Men, trenger tips til noko anna.! Noko som er "lettare" enn sjokoladekake, tenker ikkje på letthet i å baka.

Sååå, kva ville du laga/ete?

Har du forresten oppskrift på de sunne bananmuffinsene? Nærmer seg bursdag her også. :)

Ostekake er jo litt friskt :)

No er eg heilt sikkert rar, men er ikkje noko fan av ostekake... Er konsistensen som eg ikkje taklar :(

Back
Topp