Servere helsesøster?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva serverte dere på hjemmebesøk?
Må jeg servere noe?
Fikk beskjed om at hun vil være en times tid. Skal da veie og prate.

Er ganske tomt i skapene her nå.
Og baby sover, så vil ikke vekke for å trille på butikken.

Dårlig samvittighet....:/

Satt bare frem en vannkaraffel og glass jeg :-)

Jeg hadde kanel boller og kaffe, men hun ville ikke ha noen ting.

Tror ikke de forventer å få noe. Du kan jo tilby et glass vann om du føler du må tilby noe:)

Serverte te (som hun valgte foran kaffe) og kjeks, men kjeksen rørte hun ikke..

Satt frem vannkaraffel, skål med druer og noen kjeks.
Hun tok bare litt vann (nettopp hatt lunsj på jobb), så tror ikke de forventer noe :)

Serverte ikke noe :)

Tror ikke de forventer noe nei. Så du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet :) Vi serverte kaffe bare,men d er fordi va drikker en del kaffe selv og har stort sett alltid en kanne med kaffe fremme :)

Vi serverte kaffe. Tviler på at hun forventer noe.. Hun er tross alt der for å snakke med deg og baby ikke på kakebesøk :)

Hun sa ja takk til kaffe og fikk det :)

Serverte ingenting, men fikk en times varsel på besøket så tror nok ikke hun forventet noe!

Vi hadde hevet oss rundt og bakt brownies, traktet kaffe og støvsugd/ryddet hele leilighet. Hun ville kun ha et glass vann og virket null interessert i hvordan leiligheten så ut :p (jeg og samboer spiste hele kaken alene på kvelden.. Hehe). Så kaffe/te og vann må holde tenker jeg :)

Spurte hvis hun ville ha kaffe, vi hade noe små kaker hjemme, men hun ville ikke ha :-)tror hon tok et glas vann :)

Tror ikke de forventer at man skal bjuda på masse ting, man kan ju erbjuda kaffe/te/vann hvis man har hjemme, men inget krav på det.

Vi har ju akkurat fått våre små <3

Back
Topp