Sertifikat

MrsNorWolf©

Forelsket i forumet
Å ta lappen, er det egentlig så galt som jeg vil ha det til?

Jeg blir drit nervøs bare jeg tenker på at jeg snart skal begynne å ta den [&:]

Kan du fortelle hvordan du hadde det før og under kjøring og hvordan det har gått etterpå?

Håper dere skjønner hva jeg vil fram til...

På forhånd takk for svar [:)]

jeg er en person som gjerne vil mestre alt på første forsøk,men hadde ikke øvelseskjørt før 1.kjøretime,så var drit nervøs. kaldsvetta og hadde skikkelig vondt i magen. på oppkjøringa kommenterte sensoren at jeg måtte få nervene mine under kontroll..[&:] men nå er jeg heldigvis veldig avslappa når jeg kjører..men er veeeldig glad jeg er ferdig med det!!!

Var veldig nervøs første gangen æ hadde kjøre time ilage sjåførlæreren men det gikk seg te etter hvert,hadde da øvelses kjørt i lage farn min fra æ var 16 år te æ var 19 år men æ var nervøs fordi kjøre læreren så sur og sint ut men det var han altså ikke,gikk bere flotters[:)][:)]lykke te

Vil gjerne høre fra flere [:D]

Jeg gruet meg en del til første kjøretimen, men det var mest pga glatt føre den dagen.

Det er bare å hive seg i det, du har jo kjørelærer i passasjersetet som veileder deg.[;)]

Jeg hadde 3 kjøretimer før jeg begynte med obligatorisk, hadde øvelseskjørt i over
2 år på forhånd så jeg kom meg kjapt videre. Synes i det hele tatt at veien til førerkortet
var en temmelig smertefri prosess. Glattkjøringa var forøvrig kjempegøy![:D]

Nå, nærmere 8 år senere kan jeg ikke tenke meg en tilværelse uten bil og førerkort, det var
rett og slett utenkelig for mitt vedkommende (bor på landet..).

Ikke grue deg for mye da, det kommer til å gå kjempebra!  -Og tenk på DEN gode følelsen av
å ha klart det, og friheten til å kjøre hvor du vil, alene!!

Lykke til!  BROM BROM...

jeg synes det var kjempeartig å ta lappen! jeg tok først 4 dobbeltimer her hjemme, før jeg dro til brønnøysund for å ta intensivkurs.  4 dager senere sto jeg med lappen i hånda. Jeg gav meg selv en utfording om å klare det, og jeg gjorde noe morsomt ut av det. Hadde jeg hatt råd, skulle jeg gjerne gjort det igjen[:D]

Tusen takk for oppmuntrende ord jenter [:)] Setter pris på det [:D]

Er nok bare underbevistheten som spiller meg et puss... Har kjørt litt, men ikke så mye og sambo sier jeg er flink/god...

Back
Topp