Serietips?

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Er hjemme om dagen, og dagene blir litt lange. Har du tips om noen gode serier? :)
 
Haunting of Hill House (Netflix), Making a Murderer (Netflix), American Horror Story (Netflix), The Handmaids tale (HBO), Game of Thrones (HBO), Sharp Objects (HBO), Orange is the New Black (Netflix), Peaky Blinders (Netflix), The Killing (Netflix), Stranger Things (Netflix), Big Little Lies (HBO) - er noen av mine favoritter som jeg kan anbefale :) I bunn og grunn mye bra på Netflix og HBO Nordic :p
 
Jane the Virgin er utrolig festlig, hvis du ikke alt har sett den. Husker ikke om den er på Netflix eller viaplay
 
White Collar om du liker kjekke og smarte menn i dress :smiley-bounce022
Ellers er Orange is the New Black bra tidsfordriv!
 
Vi ser på Skapskytter (shooter) på Netflix akkurat nå. Veldig spennende... og så gjør det jo ingenting å glo på Ryan Phillipe i timesvis:rolleyes:
 
Takk for tips!! Nå har jeg litt å se på fremover :hilarious::smiley-bounce012
 
Haunting of Hill House (Netflix), Making a Murderer (Netflix), American Horror Story (Netflix), The Handmaids tale (HBO), Game of Thrones (HBO), Sharp Objects (HBO), Orange is the New Black (Netflix), Peaky Blinders (Netflix), The Killing (Netflix), Stranger Things (Netflix), Big Little Lies (HBO) - er noen av mine favoritter som jeg kan anbefale :) I bunn og grunn mye bra på Netflix og HBO Nordic :p

Signerer de fleste her! I tillegg er Mindhunter (Netflix) og Atypical (Netflix) bra!
 
Bodyguard på Netflix
Liar på HBO
 
Young Victoria og reign på Netflix er bra
 
Vi har fått hekta på pretty little liars :hilarious: glad jeg ikke er alene med å like chick flicks her i hus!
 
Netflix (de som ikke er skrevet over):
Narcos
The Affair
Dexter
The Blacklist
Suits
Homeland
Broen
Seven Seconds
Sons of Anarchy
How to get away of murder
Broadchurch
The Fall
Gypsy
House of Cards
Collateral
The Lizzie Borden Chronicles
Grace and Frankie
Good Girls
Las Chicas del Cable
 
Back
Topp