Serietips?

Liiloo

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har som sagt blitt en sofasliter og treger da litt underholdning;-)

Har nettflix og hbo, men har sett lite på dem. Har forresten sett orange is the new black da;-)

Ellers tenkte jeg og på NRK nettv;-)kansje noen gode uoppdaget serier der? Såg nettopp call the midwife, en koselig seri;-)

Noen som har noen hotte tips;-)

Husker jeg så på jordmødre E når jeg var sykemeldt sist, på nrk nett

TuMmY LoVe

Takk :-) Det gjorde jeg også sist svangerskap- ladet opp til fødselen;-) hehe. Jeg var helt hektet. Kanskje jeg skal se dem en gang til:-)

Jeg er blitt veldig serie-avhengig! :D Har netflix og HBO, det sistnevnte er mest flittig brukt. ;)

Vet ikke helt hva du liker, da, men her er det jeg ser/har sett:

Game of Thrones
Falling Skies
The Walking Dead
The Borgias
True Blood
True Detective
Penny Dreadful
Orange is the new black

Fødeavdelingen osv må jo sees, selvfølgelig :P Tårene triller hver gang en unge kommer ut. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Tuuusen, tusen takk, snille dere er :-) gleder meg!! Gubben er vekk i kveld, så blir en skikkelig jentekveld (med meg og fjernkontrollen) ... Og la meg ikke glømme maten- et møst! Her går det i sunne vafler for tiden:-) hverdagslykke!

Grimm har jeg ikke sett- hørtes spennede ut:)

Hehe kommer hvis frem at jeg har sett litt serier likevell :) har sett sesong 1 og litt av sesong 2 av pretty littel liers- har bare glømt det ut. Takk for tipset:-D

1000 <3 takk, alle sammen nå blir det kjekkere å tilbringe tid på sofaen ;)

Ser også frem til den:-) er det sånn at jeg må ha gubben i nærheten ? ;-D Kan noen ganger bli litt mørkredd, hvis jeg må sove alene :-)

Mistresses og Devious maids.... :p ser den del på reality serier også :P

Homeland på nettflix anbefales :)

Back
Topp