Serier?

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hei..

Noen som har noen type jenteserier som er kjekke å se på?? trenger noe å følge med på fremover.

Tips mottas med stort takk :D

The Lying Game? :D
Pretty Little Liars?
The secret life of The american teenager? :D

Jeg likte veldig godt "men in trees" :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

The secret life er kanskje litt "barnslig" på begynnelsen fordi de er så små :p men jeg har fulgt det de siste 5 årene så det har fulgt meg :D

Ja, Greys må vi se :) men venter fortsatt på neste episode. Ser ut så de har hatt litt juleferie der og :) No har eg akkuratt sett ferdig sesong 1 av The lying game :D og den va jo midt i blinken.. hihi.. såg at neste sesong begynner 8 januar.. så da blir det spennende å se fortsettelsen.. :)

Sons of anarchy er et must! Nå er ikke det en typisk jenteserie, men denne er helt rå - i tillegg kan en kose seg med hele 5 sesonger! Vel vært å få med seg i tillegg til game og thrones, revolution, true blood, vampire diaries som forresten er ordentlig jentete :)
Enjoy!

Ja, Greys må vi se :) men venter fortsatt på neste episode. Ser ut så de har hatt litt juleferie der og :) No har eg akkuratt sett ferdig sesong 1 av The lying game :D og den va jo midt i blinken.. hihi.. såg at neste sesong begynner 8 januar.. så da blir det spennende å se fortsettelsen.. :)
Åh så bra det falt i smak :D ja ikke lenge til det begynner igjen!

Vampire Diaries ♥

Back
Topp