Har termin idag!!! og ingen baby er kommet enda... Så nå tenkte jeg å sette med ned å finne noen morsomme serier på Netflix.. Noen som har tips til bra serier?? Er ikke så veldig fan av av sånn sci fi greier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har termin idag!!! og ingen baby er kommet enda... Så nå tenkte jeg å sette med ned å finne noen morsomme serier på Netflix.. Noen som har tips til bra serier?? Er ikke så veldig fan av av sånn sci fi greier
Ja vi får håpe han kommer snart!! Fikk time om en uke til overtidskontroll! Så får håpe vi ikke rekker den takk for mange tips!! Da burde jeg klare å ha noe å fylle ventetiden medÅååå, så spennende! Da kommer jo babyen din snart!
Anbefaler Modern Family! Ligger serien Bad Education på Netflix? Den er ihvertfall kjempemorsom, hvis du liker litt småbarnslig humor! Ellers veit jeg at House Of Cards og Breaking Bad ligger på Netflix, og de er visst bra om man liker drama/spenning og politisk drama. Ellers ser jeg her http://serienytt.no/2015/01/de-70-beste-seriene-pa-netflix/ at The Extras er der, og den serien er kjempemorsom syns jeg Orange is The New Black er ganske bra også, veldig avhengighetsskapende Arrested Developement er megafestlig også! Sherlock er bra, Party Down, og Dead Like Me, også vet jeg mange liker Downton Abbey lykke til på søket etter underholdning!
Begynte faktisk å se på det!! Men sluttet for en stund siden.. Vet ikke helt hvorfor, men går liksom fort "lei" kanskje jeg kan ta den opp igjen nåHvis du liker skikkelige jente-serier vil jeg anbefale "Drop Dead Diva". Veldig morsom serie
Broen begynte jeg å se på for en stund siden, men falt ut av det!! Ble liksom opptatt av andre ting istedenfor tven!!! Haha.. Kan jo prøve på nytt har faktisk vært innom tanken på orphan black!! Har sett på defiance med samboer.. Skikkelig sci fi greier, men er egentlig grei å følge med på!!Eg er heller ikke fan av sci-fi.. Men orphan black som går på netflix er veldig bra!! Ble helt hektet.. Verdt et forsøk ellers er den skandinaviske serien "broen" veldig bra... Og har nettopp sett den danske serien "Rita".. Helt ok å feste øynene på
Åhhh revenge er bra! Men det er ikke på netflix suits er det har jeg settVet ikke om det er på netflix, men Suits, devious maids og revenge er mine favoritter! Jeg laster de ned da.. Men anbefales