Da bør du også se "man VS food"!!- ser mye masterchef australia og usa (og drømmer meg bort i all slags mat som ser herlig ut nå når jeg ikke klare luktene av mat)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør du også se "man VS food"!!- ser mye masterchef australia og usa (og drømmer meg bort i all slags mat som ser herlig ut nå når jeg ikke klare luktene av mat)
Dette lurer jeg veldig på også!!Ikke meningen å kuppe tråden eller noe sånt, men er serien "orange is the new black" en jenteserie? Eller er det en serie mannen min og jeg kan se sammen?![]()
Ikke meningen å kuppe tråden eller noe sånt, men er serien "orange is the new black" en jenteserie? Eller er det en serie mannen min og jeg kan se sammen?![]()
Jeg og samboeren så den sammen. Han digget denIkke meningen å kuppe tråden eller noe sånt, men er serien "orange is the new black" en jenteserie? Eller er det en serie mannen min og jeg kan se sammen?![]()
Jeg og!Fikk helt dilla på Prison Break for et par uker siden! Har sett serien tidligere, men like fantastisk å se den igjen![]()
Kanskje vi skal prøve å se den sammen, og viss den blir for kjedelig for ham så kan jeg kose meg med den alene ;-)Jeg og samboeren så den sammen. Han digget den![]()