Serier og filmer!

Mimmino

Blir kjent med forumet
Jeg er såå "heldig" å bli sjukemeldt:( så trenger noen jentete "mom to be" serier, filmer eller noe gøy å se på!
Så noen skrev noen i et innlegg tidligere men finner det ikke igjen!

Private practice
Frustrerte Fruer
Greys Anatomy
Pretty Little Liars
Suits
Vampire Diaries
The Mentalist
Modern Family
New Girl

Sånn så frustrerte fruer, greys og private practice er gøy å sjå om igjen om du ikkje følte med på tv skikkelig :)
Ellers er da masse gøy på Netflix

Orange is the new black

Ikke akkurat "mammarelaterte" serier, men disse er de tre store for meg for tiden:

The big C
Shameless
Suits

"Call the midwife" liker jeg. Gleder meg til neste sesong. Akkurat nå ser jeg "The walking dead", litt annen sjanger :p

Støtter meg på shameless som blir nevnt her. Ikke mammarelatert men en fantastisk bra serie!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Denne følger jeg :-) greit å få tips om nye serier, siden jeg elsker tvserier :-)

Jeg liker veldig godt the good wife utenom seriene som er nevnt her :-)

Noen som har noen nye gode serier å komme med? Liker det meste, men ikke science fiction :P

Jeg ser Orange is the new black for tiden, veldig bra serie! Ellers elsker jeg Gossip Girl, Sex and the city og Modern Family. Og liker flere av de som er nevnt over :)

Vi har fått dilla på Castle her i heimen. Anbefales virkelig! :) Det er krim med veldig bra og morsomme (!) karakterer. Jeg har store forventninger til Orange is the new black. Synes jeg hører om dn overalt. Og så er jeg en sucker for So You Think You Can Dance som går i Amerika. :)

Er akkurat ferdig med orange is the new black, og kan ikke vente til neste sesong. Love it. Ser også på drop dead diva og new girl (jenteserier). Begynte å se the killing med samboeren, og den virker spennende selv om vi ikke har sett så mye ennå. Det er en litt rolig krim/thriller serie. Ellers ser vi som regel alt av krim vi da. Castle, bones, dexter, criminal minds, mentalist osv osv.

Åh the killing er super bra!! Elsker han snabba cash mannen i den serien.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk helt dilla på Prison Break for et par uker siden! Har sett serien tidligere, men like fantastisk å se den igjen :)

Ift gravid ol, så har vi :
- ops, i'm pregnant
- fødeavdelingen
- jordmødrene
- my teen is pregnant and so am i
- evt. Ungemødre eller teen mom

ell liker jeg :
- game of thrones
- walking dead
- true blood
- vampire diaries
- the secret circle
- say yes to the dress (bryllups relatert)
- the voice, amerika
- ser mye masterchef australia og usa (og drømmer meg bort i all slags mat som ser herlig ut nå når jeg ikke klare luktene av mat :-P)

- the dome
- arrow
- merlin
- house (legeserie)

noe av det jeg ser på for å fylle dagene når formen er dårlig :-P

Back
Topp