Serie tips - krise

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Nå er jeg helt tom for serier.. Alle har jo tatt seriepauser:( dette er seriene jeg pleier å se: fruene, greys, dexter, homeland, The vampire diaries, true blood, The walking dead, ringer, revenge. Har du noen gode tips? Liker litt spenning i seriene:)

Mad men. :-)

Game of thrones

Har sett de dere nevner og:) Bortsett fra Game of thrones.. litt usikker på den.. er ikke det en sånn gammeldags serie?

CSI og spesial victims er ikke noe serie jeg laster ned;) Går på tv hele tiden føler jeg

mammatileijente skrev:
Har sett de dere nevner og:) Bortsett fra Game of thrones.. litt usikker på den.. er ikke det en sånn gammeldags serie?

CSI og spesial victims er ikke noe serie jeg laster ned;) Går på tv hele tiden føler jeg

Ikke gammeldags serie nei, men den foregår i en slags "gamledager", ja.
Minner meg om True Blood med Ringenes Herre-følelse, bare bytt ut vampyrene med krig. :p Jeg var også skeptisk, men syns nå den er veldig bra, har sett alle episodene nettopp.

Medium er også supert å se, om du ikke har sett det.
House er kjempebra. 
Lost er jo og et alternativ, det var jo så bra i begynnelsen iallefall. 
Gilmore Girls er en av de herligste seriene jeg vet, men ikke spennende i den forstand da. :p
Six Feet Under er også verdt å se. 

Game of thrones er knall bra ;)
En litt spesiell men jeg syntes den er bra serie er United states of Tara.
Også må du se Army Wives om du ikke har sett det. Har jo startet opp igjen også :)

Unforgettable er en veldig bra serie! Ser også på NCIS Los Angeles. Andre serier som jeg liker er the big bang theory, rules of engagement og how i met your mother. De er humor alle sammen.

Alcatraz er kanselert so inga vits å beg på den. Grimm-eureka-wearhouse 13-alle stargate versjona-farescape...

Takk for tips:)

Den som fristet mest er da kanskje Game of thrones

De andre har jeg enten sett.. eller så er det ikke noe for meg:)

Back
Topp