Vi er kanskje flere som er sykemeldte og trenger noe å glo på? Legg igjen serie og filmtips her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å se på the originals igjen... elsker vampire diaries...
Kan også anbefale liebes kind(dear children) på Netflix,
The oc, one tree hill, the night shift. Hart of dixie, ( ligger på viaplay)Vi er kanskje flere som er sykemeldte og trenger noe å glo på? Legg igjen serie og filmtips her!
Elsker Hart of Dixie-Chicago PD, med og fire, viaplay, her har man mye bra å se, kan også se i rekkefølge im man googler.
- 9-1-1, disney+
- sex education, Netflix, morsom og bra!
- suits på Netflix, legendarisk! Sett flere ganger.
- Greys of anatomy, elsker den, sett flere ganger!
- New Amsterdam, viaplay, sykehusserie, veldig bra
- Heart of Dixie, viaplay. Kjempe søt
- Virgin River, Netflix, også kjempe søt
- Fling, tv2 play, morsom!
- 90 day fiance (mange ulike tv program), skikkelig guilty pleasure og tonnevis å se om en ikke har sett
- breaking bad, Netflix, også legendarisk.
- The night agent, Netflix
Eeeelsker serier og kunne sikkert ramsa opp en hel del til, mulig jrg oppdaterer etter hvert
Elsker Hart of Dixie
Jeg mislikte Joel veldig daEnig! Sett den 2 ganger kanskje det blir en til under svangerskapet
Jeg mislikte Joel veldig da
NopeHehe, han passa ikke heeeelt inn
A million little things
This is us (lurer på om jeg skal starte på nytt på denne Favoritt!!)
New Amsterdam
Pørni
Liebes kind er ikke for sarte, hormonelle sjeler :/ «helt syk» er fornavnet…. Isj! Angret i det jeg begynte å se den serien :/Har begynt å se på the originals igjen... elsker vampire diaries...
Kan også anbefale liebes kind(dear children) på Netflix, helt syk miniserie.
Vi så hele på to dager. Var øyne av tinntallerkner her som fulgte medLiebes kind er ikke for sarte, hormonelle sjeler :/ «helt syk» er fornavnet…. Isj! Angret i det jeg begynte å se den serien :/
Ny sesong av New Amsterdam på Netflix nå!!A million little things
This is us (lurer på om jeg skal starte på nytt på denne Favoritt!!)
New Amsterdam
Pørni
Glem det! Er bare sesong 3 som har vært på Viaplay i evigheter. Nå ble jeg altså så sur!Ny sesong av New Amsterdam på Netflix nå!!