Seriøst....?

Bare meg =O)

Betatt av forumet
Fikk svar fra riksen i går at de hadde mottatt søknaden og at jeg har behov for hjelp.... Antatt time utgangen av juni 2016???? Mistet litt piffen nå kjenner jeg :-( er det virkelig så lang ventetid?

Sto det antatt time, eller at du skal ha fått time innen juni 2016? Jeg fikk et sånt brev i fjor, men det var bare at jeg ikke hadde rett på noe innen en viss tid. Får håpe du får time før det, hørtes fryktelig lenge ut..

Nei, ikke noe lenger enn jeg hadde regnet med, de mottok søknaden i mai, fikk brev med tidspunkt for oppstart samtale i starten av august, og hadde time i slutten av september. Tipper du får time tidligere, du kan jo sette deg på ringeliste, hvis dere har mulighet for å møte opp på kort varsel. Tipper du får time tidligere, det er den lengste ventetiden jeg har hørt om.

Jeg fikk det samme svaret som deg:) hvis du går i augusttråden, så har jeg lagt ut bildet av brevet jeg fikk..

Jeg vil tro at det bare betyr at du har rett på time innen det. Alle vi som har blitt henvist denne våren har fått forsamtale etter 3-5 måneder fra henvisning ble sendt. :)

Fikk nytt brev i dag :) fått time i november :)

Så gøy å høre at du fikk time så fort - ihvertfall med tanke på det første brevet du fikk som hadde uhyre lang ventetid :wideyed: Kan jeg spørre når henvisning fra lege ble sendt til sykehuset? Vi sender henvisning i disse dager selv, så prøver å resonere meg frem til når jeg selv kanskje vil kunne motta samme brev :p:p

Heisann! Vi fikk også svar på henvisning for et par uker siden og der stod det at vi kunne forvente å bli innkalt innen utgangen av juni 2017

!!!

2017?!

Jeg håper det er en skrivefeil - hva tror dere?

Det var jo vanvittig lenge til :-( kanskje du også får nytt brev snart med konkret dato :-) hvis du ikke får det løpet av en ukes tid ville jeg ringt de og spurt :-)

Det høres ut som en skrivefeil. :) Og de fleste får uansett time lenge før den fristen de setter.

Det er nok bare når du har krav på time innen! Man får jo ikke brev med innkalling til selve timen før ganske nærme selve timen. Men du kan jo alltids ringe og høre hvordan du ligger an i køen da, og eventuelt be om å bli satt på avbestillings-venteliste:)

Skal jaggu gjøre som dere sier å ringe og høre med dem. Det virker jo helt koko å måtte vente så lenge!

Takk for svar! :D

Ja det ble en stor lettelse å motta det brevet :) den ble sendt 3\7 og de mottok den 6\7 :) skal du sende til riksen også?

Det skjønner jeg :) Ja, er ihvertfall det jeg ønsker selv. Skal til Smestad Gynekologene på torsdag så går utifra han sender det da :)

Back
Topp