Seriøst...

tweety78

Elsker forumet
...er det noen som vet hvorfor det er så utrolig stor forskjell i pris på de ulike grøt slagene? Vi kjøpte hvetegrøten på rimi i går og den kostet bare 4 kr!!!!!!!!!!! [:D] mens havregrøten som sto ved siden av kostet 29 kr... og var ikke rare forskjellene i næringsinnholdet heller.

da er hvetegrøten på børsen og derfor billigere!!

ORIGINAL: dhillon

da er hvetegrøten på børsen og derfor billigere!!

Hæ?[:D] Den skjønte jeg ikke, he he. Fortell![:D]

Antar att det är så här hon menar...

Det görs med jämna mellanrum, jämförelser mellan de olika butiks kedjorna... Rimi, Rema osv.. då tar de vissa varor och jämför priser¨för att se vilken kedja som är billigast.

När f.eks. Rimi vet att det är Hvetegrøten som ska vara med i jämförelsen, så sänker de priserna på den varan så att vi ska se på testet och handla där [;)]
Testerna brukar vara i avisen....

Vet att jag var i Norge innan jag flyttade hit och fann tamponger för 7kr (ob fleur blå) och de kostade över 30kr i Sverige, jag bunkrade upp för jag trodde det var fel.. men de var med i testet/jämförelsen.

Hoppas du förstod [:)][;)]

Aaaaaa, sånn å forstå![;)] Da bør man jo nesten sjekke ut når holdbarhetsdatoen er da og kjøpe inn en del, for lillemor digga den blandet med litt skrapa banan oppi[:D] Lønner seg jo å sjekke prisene rundt omkring når det varierer såååå mye da. Hmmm...

Herremin...for en forskjell a![:-] lønner seg å sjekke ut litt ja for blir jo en del kroner å spare på sånt. Og det er jo kr som man kan kjøpe seg noe annet fint for i steden![:D] Vi får tipse hverandre om gode tilbud og liknende her inne![;)][:D]

Kan tenke meg dat er pga den VG testen som blir tatt i ny og ne... der de tar prisen på "vanlige" dagligvarer fra flere butikker, så ser de hvem som kommer billigst ut.... skjønner????

Jeg er utrolig dårlig på å forklare asså.....[8|]

Back
Topp