Seriøst...

cleo_84

Gift med forumet
[:D] Håper alle har en fin dag jeg [:D]

hehe

håper du har en fin dag også [:D]

Biosolvin fikk vi til snuppen, MEN de anbefaler det ikke.. så jeg gav kun når det virkelig var slik at han hostet nesten til han spydde greier... 3 ganger til sammen i løpet av to uker tror jeg...

har en SUPER FIN dag jeg :D:D

ORIGINAL: Malin A

har en SUPER FIN dag jeg :D:D

SÅ bra [:D]

Jeg fikk bisolvon på apoteket da hun her hosta litt... Anbefaler de det ikke?? Hvorfor?? arrrgh,blir så irritert..! Skal ikke de på apoteket være opplyste om sånt?

Jeg fikk Bricanyl på resept av legen. Her hoster hun til hun spyr om natta hvis jeg glemmer den på kvelden. Er egentlig en astmamedisin tror jeg, den er flytende. Legen min gir ikke Efedrin lenger pga de nye anbefalingene.

Har hatt en kjempefin dag[:D]
Nå er det kos med Cæsar, Svendsen om Hansen og Jensen og Et lite stykke Thailand[:D][:D]

Her har jeg hatt en nydelig hjemmedag med snuska mi som nå for 2. kvelden på rad sovnet i sengen sin av seg selv!
Nå skal jeg lage fruktmos og sviskemos!

ORIGINAL: Nataleen

Jeg fikk bisolvon på apoteket da hun her hosta litt... Anbefaler de det ikke?? Hvorfor?? arrrgh,blir så irritert..! Skal ikke de på apoteket være opplyste om sånt?

Har noe med slimløsning, innhold osv til de som er så små... så egentlig aner jeg ikke... bare det at jeg fikk det da vi var på legevakta.. også fikk jeg ikke vite dosering.. ringte legen på hs, for jeg trodde det var samme mannen.. var det ikke, og han ville ikke gitt sa han... også ble vi da veldig usikkre, snakka med fastlegen, og han anbefalte det heller ikke... så.... ja...

Back
Topp