Seriøst! Må vi skrive for og få lese!?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Altså, ser jo på fremsiden at tråder har fått svar, men trykker inn for og lese, og da ser jeg ingen av svara. Skriver jeg selv et svar, da kommer plutselig alle svara frememoticon

Skal det være slik? Kommer til og bli mange meningsløse innlegg da altså emoticon

ser heller ingen kommentarer.. så prøver å skrive en :P

jeg skriver en :) så leser jeg trådene å så endrerjeg inleget til et svar
jævla iriterende!!!

Forumet henger litt nå mens vi oppdaterer. Dette vil nok løse seg etterhvert.

håperdet :)

merker at jeg ikke helt liker denne nye greiene asså.kall meg for kjip,men likte heller sånn forumet var før :P

Jeg har ikke det problemme derre nevner her
men som Moderator 10 sier, så kan det ha med at forumet henger og at dette vil endre seg når alt er på plass

Administrator 3 skrev:
Jeg har ikke det problemme derre nevner her
men som Moderator 10 sier, så kan det ha med at forumet henger og at dette vil endre seg når alt er på plass

Har samme problem med en tråd jeg selv startet inne på FS. Ser det er kommet svar, men får jeg lese det? nei. Kan jo ikke svare den som har svart meg uten å ha lese svaret hennes først.

Håper det løser seg snart. :)

Jeg er også "plaget" med at jeg må skrive noe for å få se alle svarene..

Og at jeg må trykke "Post" ørten ganger før svaret havner i tråden.

Kattekvinnen skrev:
Jeg er også "plaget" med at jeg må skrive noe for å få se alle svarene..

Og at jeg må trykke "Post" ørten ganger før svaret havner i tråden.

Samme her!
Pluss  det er ikke alltid jeg får opp alle innleggene i en tråd selv om jeg trykker på "svar". 

Håper forumet er oppe og i orden innen kort tid, slik at vi slipper den utrolig dårlige stemningen her inne. Og ja, jeg er også en av de misfornøyde :(

Back
Topp