Seriøst folkens

Bruker552mar

Forumet er livet
Skjerp dere.. [>:]

Greit at ikke alle mennesker her inne er like hyggelige, men det er stygt å sparke noen som "ligger nede"!!
Jeg er langt fra overbegeistret for enkelte her inne, men jeg klarer da fint å vise litt medfølelse om de har det litt tungt..
Mange av dere beviste nettopp at dere ikke er hakket bedre i mine øyne...

ORIGINAL: Maelle

Skjerp dere.. [>:]

Greit at ikke alle mennesker her inne er like hyggelige, men det er stygt å sparke noen som "ligger nede"!!
Jeg er langt fra overbegeistret for enkelte her inne, men jeg klarer da fint å vise litt medfølelse om de har det litt tungt..
Mange av dere beviste nettopp at dere ikke er hakket bedre i mine øyne...

sign!

Må si meg enig med deg! Synes det er forkastelig å angripe noen som er nede..[X(]

hm......what??????[&:] ikke fått med meg ..

ble sjokka og så taus selv[8|]

ORIGINAL: Astrone Laluna

hm......what??????[&:] ikke fått med meg ..

ok,høres ikke særlig bra ut[&:]
empati er en fin blomst[;)]

Noen som kan sende meg en pm med hvem?

Av og til får kanskje noen bare litt nok eller ser ironien, og klarer ikke å styre seg for å slenge litt med leppa selv om de til vanlig er veldig medfølende og støttende mennesker her inne på BV.[;)]

Jeg ser ikke ned på vedkommende selv om de sa det de sa, men jeg skjønner så klart at folk reagerer.

regner med jeg er en de det er snakk om...

Men sorry, jeg klarte ikke dy meg....smak av sin egen medisin kalles det...

men unødvendig var det kansje...

ORIGINAL: Goth

regner med jeg er en de det er snakk om...

Men sorry, jeg klarte ikke dy meg....smak av sin egen medisin kalles det...

men unødvendig var det kansje...

ja, enkelte ganger slenger man med leppa mot noen som kanskje selv gjør det hele tiden..

Men jenter [:)] Så er ikke BV noe man bør ta så veldig seriøst eller, da hadde mange slitt tror jeg..

ORIGINAL: Labambie

I en slik sak som vedkommende hadde, har hun aldri vært ufin...

Vedkommende har vært direkte ufin i saker som er mye værre enn dette...

var ei som sa hun hadde vært det mot henne...

men uansett, blir feil å skulle "ta igjen" på henne fordet...

Men så må man også tenke i andre saker som betyr mye for dem som har skrevet om dem, mange som får slengt masse dritt i mot seg da...

Jeg synes faktisk at man bør tåle såpass når man blir oppfattet som en av de mer profilerte brukerene her inne, som er kjent for å slenge med leppe i allskens saker..

Uansett hvor ufint et menneske kan ha vært, så hjelper det IKKE å senke seg ned til deres nivå!!

Å skulle "ta hevn/ta igjen" istedet for å heve seg over det og vise et snev av empati vil uansett ikke føre til noe bra, en bør vel da heller vise seg som en "sterkere" person- og håpe noen kan ta lærdom av det til neste gang...

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg synes faktisk at man bør tåle såpass når man blir oppfattet som en av de mer profilerte brukerene her inne, som er kjent for å slenge med leppe i allskens saker..

Jeg tåler ikke spesielt mye selv om jeg sikkert også kan defineres slik. Men, jeg ser på meg selv som temmelig saklig da. Ikke sikkert alle deler den oppfatningen[:)] Men, nå skriver jeg veldig lite som går på personlig her inne nettopp fordi jeg lett kan bli såret.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg tåler ikke spesielt mye selv om jeg sikkert også kan defineres slik. Men, jeg ser på meg selv som temmelig saklig da. Ikke sikkert alle deler den oppfatningen[:)] Men, nå skriver jeg veldig lite som går på personlig her inne nettopp fordi jeg lett kan bli såret.

Ja, man bør være forsiktig med å skrive personlige ting her inne hvis man vet man lett blir såret [:)]

Back
Topp