seriøst den spisinga..

eucalyptus

Forelsket i forumet

Jeg får ikke gutten min til å spise noen ting som helst nå for tida, nå er allt av middag på brånekt! Han spiser ingenting annet på brødet enn syltetøy eller sjokoladepålegg, han får nesten ikke i seg noen ting [&:] What to dooo?

(Han er 2 år)

Samme her, hun er 3, men bhg sier hun spiser som en "hest" der.. så da lar jeg henne
få det hun vil ha her hjemme så lenge, eventuelt ikke spise [:-]

Btw. det går over, dette er en fase [8D] kan ta mange år da men.. hehe.

her spiser han bare en av tingene vi har til middag...

er det feks pølse og potetmos spiser han bare pølse[&:]
er det potetmos og kjøttkaker spiser han bare potetmos..
er det kjøttkake og potet spiser han bare kjøttkake[&:]

han er 4 år

det er så kjedelig, han spiste ALT før, helt til han fikk omgangsyke da han var 14 mnd elns, da ble det slutt på all mat. Eneste han vil ha er kjeks aka knekkebrød [8|]

JEG ville iallefall ikke gitt sjokopålegg og syletøy, men servert vanlig mat og sagt at han får spise det.
HAr hatt flere slike perioder her, dt er tungt. Men går heldigvis som regel over:) Så lenge de får i seg drikke er alt greit:)

Spiser han greit i bhg?

ORIGINAL: Skrulla86

JEG ville iallefall ikke gitt sjokopålegg og syletøy, men servert vanlig mat og sagt at han får spise det.
HAr hatt flere slike perioder her, dt er tungt. Men går heldigvis som regel over:) Så lenge de får i seg drikke er alt greit:)

Spiser han greit i bhg?

enig,barn spiser når de er sultne,jeg gidder ikke og stresse med det,er en del av trass alderen det og å teste ut hvor langt de får vilja si i matveien og.

har prøvd det, men da spiser han ingenting, da kan han gå hele dagen uten mat [&:]

jeg lager middag hver dag å tilbyr han det, men han vil ikke ha[&o]

joda han spiser brød i barnehagen enten uten noen ting på eller med syltetøy, yoghurt og frukt.

Spiser han greit i bhg?

Jeg har faktisk gått til det skrittet å kjøpe nugatti, så hun får i seg en brødskive før bhg [:-]
 Så gjett om storebror er lykkelig, han har bare fått det når vi er i båten på
sommeren [X(]  Men valget var 4 youghurt, eller en kneipskive med nugatt.. lett [8D]

ORIGINAL: eucalyptus

har prøvd det, men da spiser han ingenting, da kan han gå hele dagen uten mat [&:]

jeg lager middag hver dag å tilbyr han det, men han vil ikke ha[&o]

joda han spiser brød i barnehagen enten uten noen ting på eller med syltetøy, yoghurt og frukt.

For å vri matsituasjonen til noe positvt, så kjøper jeg mat jeg vet de liker [:D] for det kan fort bli et lite helvette [8|]

Fiskeboller i hvit saus, kjøttboller i brun saus, fiskepinner og hjemmelaget pizza.. det funker her [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Spiser han greit i bhg?

Jeg har faktisk gått til det skrittet å kjøpe nugatti, så hun får i seg en brødskive før bhg [:-]
Så gjett om storebror er lykkelig, han har bare fått det når vi er i båten på
sommeren [X(]  Men valget var 4 youghurt, eller en kneipskive med nugatt.. lett [8D]

Vi er forskjellige:) Har en jente som sliter med spiseproblemer, men vi har aldri tilbydt henne syltetøy eller den slags. Ønsker ikke å la henne bli vandt med dette, for da får vi iallefall ikke klart å lage et sundt kosthold. Så lenge de ikke går ned i vekt og får i seg nok veske går det helt fint:) Pleier å gi en flaske varm melk på kvelden hvis hun ikke spiser noe

Back
Topp