SERIØST??

Chinchilla

Forumet er livet
Har hittil klart å slippe unna vann i kroppen i dette sv.skapet. Dro til mamma og pappa etter turen på KK idag og etter vi hadde sittet en times tid på kjøkkenet forflyttet vi oss til stuen.

Da sier mamma: "Har du fått vann i beina, vennen?" Jeg bare: "Nei, det har jeg sluppet heldigvis, men akkurat nå føler jeg meg litt sånn stiv i beina egentlig." Så ser jeg ned og føttene er DEEEEEEEEE klubbene....mistet ALT av markeringer! Ankler, legg og knær går i ett.......

Er det mulig??? Jeg er snart 38 uker- få vann nå liksom??? Haaaaallo??? Stikker noe voldsomt i beina nå.........au.....kjedelig![&:]

Huff så kjedelig.. Men da kan du jo være glad til at det ikke kom noe tidligere da, så slipper du å gå så lenge med det. [:D]
Hadde myyyye vann i kroppen i mange uker og det var ikke akkurat behagelig nei...

au au.. jeg fick pittelitt når de var som varmest å jeg syns de var ubehagelig, så kan tenke meg att de ikke er noe deilig om du har fått så mye.

tror by the way att din prins kommer når som helst nu, har en fölelse på de[;)]

Ååååh, nei, så kjedelig!!!!!![:@][:@][:@]
Vann i kroppen er no dritt!!! Føler med deg, mine er som stokker de også...og har ikke fått på meg klokke eller ringer på 3 mndr...skikkelig kjedelig! Så teit at det skal komme nå!! Jaja, vi får bare holde ut alt dette rare som skjer med kroppene våre og tenke at det kommer noe godt ut av det tilslutt[:)]
Hold beina i været!!! Avkjøl de, og slapp av i sofaen er råd som har funka for meg ihvertfall[:)]

kjipt, men bedre å få det sent enn tidlig....tro meg...[&:]

Kjedelig! Har hatt den del vann i kroppen selv de siste ukene.
Det er helt vanlig å få vann i kroppen på slutten [;)] 

Jeg er 38+2 på vei.... og de to siste dagene har jaggu vannet kommet i fingre og føtter. Så deler den SERIØST med deg[:D][:-]

HERLIG, hahaha!
Men det er nok ikke så ille altså! Bare var en enorm overgang fra ingenting til å plutselig ha det! Ellers er jeg jo i fin form, så skal ikke klage......men snodig og irriterende fenomen det der! [&:]

Litenangel---blir spennende å se om du har rett da! [:D] Er fryktelig spent på når han har tenkt å komme! [:)]

He he, skikkelig overgang for meg også for har lissom ikke vært noen problemer i svangerskapet. Og så vant til å si nei har ikke vann i kroppen eller nei har ikke så store smertene osv. Og som deg når mamma spurte har du fått vann i kroppen titta jeg på hendene og OI ja det har jeg virkelig[8D]litt sjokk og nå kribler det og er så uvant at hender og føtter ser sånn ut[:D][:'(]

Godt å høre at jeg ikke er alene.....har merket den siste timen at hendene også har begynt å klø.......dette lover bra...........

eg har hatt masse vann kjempe lenge no, eneste eg får på beina e sandaler.

Back
Topp