Serene

[miss]

Forumet er livet
Gratulera så masse med 12 veker snuppa!!

Dette skal gå bra, lykke til videre!!

Klem

dette går så bra så .....gratulera med 12 veker

ORIGINAL: [miss]

Klem

dette går veien snuppa [:D][:D][:D] weeeeeeee

ORIGINAL: Serene

ååå tuusen takk [miss][:)]
min egen tråd så snill du er snufs.. ble rørt jeg nå[:(][:)]
jeg tør ikke å tro på det enda [8|] men det er jo en milepæl.....
(har denne +4 da vettø som gnager litt[:(])
MEN  HAR KLART DET HITTIL JIPPI!!![:D]

Er en milepæl ja, men forstår at gleden kanskje ikkje er der "skikkelig" før du 12+5 og alt fremdeles er bra[:)]
Men du er snart der også vennen!![:)][:)] snart tid for ny ul også, er det ikkje??[:D][:D]

Dette skal gå bra det Serene [;)] Jeg VET at det gjør det [;)] Gratulerer med 12 uker, og snart er du over +4 også [:D]

Denne babyen skal bo i magen din i enda flere måneder den, så kulen din kommer til å vokse og vokse den altså - til slutt går du vaggende rundt og venter på at h*n skal komme ut [;)] Hipp hipp hurra for 12! [:D]

gratulera med 12 ukerdette går rette veien,kjempe masse lykke til på ul[;)][;)]

Gratulerer med 12uker :D :D :D
Dette går bra... :)
jeg bare veeeeeet det ;)

Lykke til videre nå er du i den fasen du så smått kan starte med shopping.
Kos deg med forberedelser og shopping , denne tiden for du ikke igjen..og den blir hva du gjør den til.
Selv om du for svangerskaps symptomer med dårlige dager så er det godt å ha tankene på forberedelsen og hvordan rommet skal bli, hva slags klær og andre større ting dere vil shoppe til den lille.

Gratulerer så mye med 12 uker

ORIGINAL: Serene

ja skal på ul i morgen faktisk  så det blir bra.[:)]
ja da bare en uke til så er det liksom i boks...men er vanskelig dette her skjønner du har liksom ønsket det så lenge også er det såå uvirkelig at jeg faktisk skal få lov til å være gravid og få en liten baby [8|] har jobbet i såå mange år så det blir litt uvirkelig bare [&o] men klart er jo kjempe glad men tør liksom ikke helt å slippe gleden løs riktig enda... vet ikke om du skjønner hva jeg mener jeg [8|]

Jo, forstår deg eg snuppa. Eg har aldri mista einaste, men gubba kor redd eg var dei første mnd..ja, fram til eg var godt over 20 veker tenkte eg til og frå på "tenk om noko går gale".. Og i starten følte eg meg heller ikkje særlig gravid. Så kvar gong eg fekk en "bekreftelse" i form av hjertelyd eller ul, så var det fantastisk men og uvirkelig.. For etter nesten 3 år uten pos test for å så få lov til å gå gravid.. Wææ liksom..[8|]

Men dette går vegen for dåke, eg berre veit det![:)] Du skal få lov til å fullføre dette sv.skapet, komme i mål og få verdens beste premie!![:)]

LYKKE til på ul i morgon, håper du får bilder som du kan vise oss[:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Klem

Back
Topp