Ser ut til at jeg mister[emoji22]

Hverken legene eller vi ble noe særlig klokere.. de tror det går galt, men de kan ikke si det 100% sikkert siden det er for tidlig å høre hjertet! Og så lenge det fortsatt er i livmor, så vil de ikke sette i gang noe selvom de tror det skjærer seg[emoji22] De har konferert med legene nede på Fertilitetsseksjonen og det er jo bra! Resultatet ble at jeg må bli til imorra for nye undersøkelser, for hcg har også bare sunket minimalt!

Har dog ganske kraftig blødning igjen nå, og det er jo ikke akkurat positivt[emoji22]

Dette er vondt å lese kjære deg :(
Føler sånn med deg og vet dessverre hvordan du har det nå...
Tenker på deg og sender mange varme klemmer :Heartred

Sender deg en stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Dette er vondt å lese kjære deg :(
Føler sånn med deg og vet dessverre hvordan du har det nå...
Tenker på deg og sender mange varme klemmer :Heartred

Takk[emoji173]️

Er så leeei nå! Holdt på i 3 år nå, selvom vi "kun" er på vårt andre prøverørforsøk! Selvfølgelig like kjipt for alle å miste, men hele prosessen med "å prøve igjen" er litt mer omfattende med ivf-behandling! Nye måneder meg venting, medisiner og enda mer venting[emoji22][emoji22] håper så inderlig det blir vår tur snart!

Kanskje du kan sende meg litt "ventestøv", så prøver vi på en ventespire i sommer[emoji173]️

Så utrolig skrekkelig å være i en sånn situasjon hvor du realistisk tror det går galt, men samtidig gis det bittelille halmstrået... ønsker deg masse lykke til!!! Skjønner veldig godt at det er ekstra kjedelig å miste for deg, når lagingen av ny spire ikke bare er "artig"...

Så utrolig trist og vanskelig situasjon å være i![emoji27] Håper virkelig det går bra [emoji173]️

Takk[emoji173]️

Er så leeei nå! Holdt på i 3 år nå, selvom vi "kun" er på vårt andre prøverørforsøk! Selvfølgelig like kjipt for alle å miste, men hele prosessen med "å prøve igjen" er litt mer omfattende med ivf-behandling! Nye måneder meg venting, medisiner og enda mer venting[emoji22][emoji22] håper så inderlig det blir vår tur snart!

Kanskje du kan sende meg litt "ventestøv", så prøver vi på en ventespire i sommer[emoji173]️

Dette er så trist og urettferdig! Det er som du sier, ikke bare å knipse fingrene for å lage en ny en når man i tillegg er i IVF-sirkuset, og dermed blir tragedien enda større :(

Jeg føler virkelig med dere og unner dere å klare dette veldig snart igjen enten om det blir ventespire eller ny frysespire ❤️
Sender deg all verdens gode vibber og enda noen klemmer! Ta vare på hverandre ❤️

Å neeei [emoji20] Godt å høre at de tar godt vare på dere [emoji173]️

Uff, så utrolig trist å høre [emoji22] Forstår veldig godt at det føles ekstra tungt når en har gjennomgått alt dere har i forhold til ivf. Føler oppriktig med dere og ønsker dere all lykke til videre [emoji170][emoji178]

Håper dere tar vare på hverandre❤️ Gjør vondt bare å høre om hva du må gjennom. Kan ikke forestille meg hvordan det faktisk må være. Samtidig er jeg imponert over alle dere som ikke lar dere knekke, og fortsetter å prøve. Krysser alt av fingre og tær for at det går bra <3

Hvordan går det med deg nå? ❤️

Hvordan går det med deg nå? [emoji173]️

Venter på legevisitt og undersøkelse, men er ganske sikker på at jeg mista igår kveld![emoji22][emoji22]Blødde ganske ustoppelig! Men kanskje like greit for kroppen om den har ordnet opp selv, hvis det uansett gikk en vei[emoji22]

Venter på legevisitt og undersøkelse, men er ganske sikker på at jeg mista igår kveld![emoji22][emoji22]Blødde ganske ustoppelig! Men kanskje like greit for kroppen om den har ordnet opp selv, hvis det uansett gikk en vei[emoji22]

Det beste er vel om kroppen rydder opp selv, mtp neste forsøk igjen eller? Det er så innmari trist om det er det som har skjedd, skulle ønske det gikk an å gjøre noe <3

<3

Tenker på deg!

Så utrolig leit, livet er urettferdig noen ganger. :( Håper det snart flytter inn en fighterspire i magen din. Mange klemmer herifra <3

Da var det snart over[emoji22] MA, fått medisiner for å abortere nå[emoji22] og med beskjed om å vente to sykluser før nytt forsøk så ble dette bare jævlig vondt![emoji22]

Men lykke til med febbisbebbis'er damer[emoji173]️ håper spirene deres sitter godt og holder seg i magerommet frem til Februar[emoji173]️

Da var det snart over[emoji22] MA, fått medisiner for å abortere nå[emoji22] og med beskjed om å vente to sykluser før nytt forsøk så ble dette bare jævlig vondt![emoji22]

Men lykke til med febbisbebbis'er damer[emoji173]️ håper spirene deres sitter godt og holder seg i magerommet frem til Februar[emoji173]️

Dette var trist[emoji17] Håper ny spire sitter raskt og at du får den hjelpen du trenger i denne vonde tiden[emoji173]️

Back
Topp