Ser ut til at jeg mister[emoji22]

lmn86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Mest sannsynlig en SA her[emoji22][emoji22] ligger på St.Olavs, ble lagt inn igår med store smerter og blødning! Det ligger fortsatt i livmor, så de skjønner ikke helt hvor blødningen kommer fra! Må på videre undersøkelser, men de er ikke optimistiske[emoji22][emoji22] rart å ligge 5 etasjer over der vi trodde vi fikk satt inn gullegget for snart 4 uker siden[emoji22][emoji22]

å nei!! det var ikke noe hyggelig å lese :( :( nei nei nei :( håpet er ikke helt ute enda, eller? skjønner at du har det ganske så kjipt nå ja... <3 sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for falsk alarm på noen måte!!

Huff, så veldig trist om dette ikke skulle gå veien [emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Stor klem til deg [emoji22][emoji173]️

Uff jeg har ikke ord[emoji173]️ Så trist og vondt det må være. Jeg håper på et lite mirakel for dere. Krysser fingrene

Nei nei nei :sad010Dette får ikke lov til å skje!
Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne og tårene triller.
Kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe at det fortsatt finnes et mirakel inni der :Heartred
Stor klem :Heartred

Uff, ikke så mange ord jeg kan tenke meg hjelper! [emoji26] håper det virkelig er noe annet, eller at det går bra!!!! [emoji179] vi krysser deg vi har hele gjengen her inne tipper jeg!!!! [emoji173]

Takk for gode ord[emoji173]️ Har jo et bittelite håp sålenge det fortsatt er inni der! Spent på hcg som ble tatt fredag hos fastlegen og her igår kveld! Den jeg tok på onsdag var på 15.000, da var jeg 5+6! Om den ikke synker så klamrer hvertfall jeg meg fast til håpet.. skal til en gynekolog på fosterdiagnostikk kl.13!

Så utrolig skummelt og trist! :( Oppdater oss når du vet mer, sender deg en stor klem :Heartred

Utrolig trist [emoji22] krysser så mye og hardt jeg kan [emoji173][emoji173][emoji173][emoji17] lykke til!

Hvordan har det gått på fosterdig. ? <3

Krysser fingrene for deg :Heartred Klem

Krysser alt jeg har for at det går bra :Heartred

Hvordan har det gått på fosterdig. ? <3

Hverken legene eller vi ble noe særlig klokere.. de tror det går galt, men de kan ikke si det 100% sikkert siden det er for tidlig å høre hjertet! Og så lenge det fortsatt er i livmor, så vil de ikke sette i gang noe selvom de tror det skjærer seg[emoji22] De har konferert med legene nede på Fertilitetsseksjonen og det er jo bra! Resultatet ble at jeg må bli til imorra for nye undersøkelser, for hcg har også bare sunket minimalt!

Har dog ganske kraftig blødning igjen nå, og det er jo ikke akkurat positivt[emoji22]

Back
Topp