8+0Usj, håper at det er uskyldigHvor langt er du på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8+0Usj, håper at det er uskyldigHvor langt er du på vei?
Lykke til i kveld, oppdater oss gjerneUff kjære degVet eksakt hva du går gjennom , jeg blør også nå. Dette er dag 4 og jeg blør like jevnt. Ikke smerter, ikke så mye blod som en mens , kommer ikke i truseinnlegget men er masse friskt rødt blod hver gang jeg er på do og tisser. Er dypt ulykkelig jeg også. Håper du får en ny ul
Jeg skal i kveld …

Så godt å høre! Nå ble jeg glad. Krysser fingrene for at du får bare gode nyheter på fredag også.Oppdatering: akkurat vært hos fastlege, tatt blodprøver og blitt henvist til ul. Har også tatt gu og hun sa at alt så tipp topp ut og at det var ingen tegn til at kroppen skulle åpne opp for mer nå. Fastlegen mener det mest sannsynlig er rester etter festeblødning. Det kan visstnok bli slike "lommer" der egget fester seg som sprekker eller gir etter på et tidspunkt og da skjer denne formen for blødning som jeg beskrev til henne. Snodige greier. Kjenner på lettelse og har tro på at det ting er ok. Skal tilbake for ny ny blodprøve på fredag bare for sikkerhets skyld.
Så godt å høre, nå ble jeg gladOppdatering: akkurat vært hos fastlege, tatt blodprøver og blitt henvist til ul. Har også tatt gu og hun sa at alt så tipp topp ut og at det var ingen tegn til at kroppen skulle åpne opp for mer nå. Fastlegen mener det mest sannsynlig er rester etter festeblødning. Det kan visstnok bli slike "lommer" der egget fester seg som sprekker eller gir etter på et tidspunkt og da skjer denne formen for blødning som jeg beskrev til henne. Snodige greier. Kjenner på lettelse og har tro på at det ting er ok. Skal tilbake for ny ny blodprøve på fredag bare for sikkerhets skyld.
Ja, jeg har slutta å blø. Skal sjekke hCG på fredag og ul på mandag. Fastlegen min er av typen som henviser lett til alt som gir trygge og tydelige svar, så selv om vi egentlig er ganske så sikker på at alt er i skjønneste orden så er det godt å få se det med egne øyne ogsåSå godt å høre, nå ble jeg gladfikk du ul? Eller skal de kun sjekke hcg prøvene? Har du sluttet å blø?
![]()

Så godt å høreJa, jeg har slutta å blø. Skal sjekke hCG på fredag og ul på mandag. Fastlegen min er av typen som henviser lett til alt som gir trygge og tydelige svar, så selv om vi egentlig er ganske så sikker på at alt er i skjønneste orden så er det godt å få se det med egne øyne også
Hvordan går det med deg da?
Å nei, så tristSå godt å høreVirkelig glad på dine vegne, så godt du har sluttet å blø
Jeg blør på 5 dagen og siden de ikke fant noe på ul er jeg inneforstått med at jeg dessverre har mistet lillebeibi.
Jeg blør enda jevnt men lite.
uff, føler virkelig med deg nå og ord blir fattige når en opplever det du gjør nå
sender deg en varm styrkeklem 
Så godt å høreOppdatering: akkurat vært hos fastlege, tatt blodprøver og blitt henvist til ul. Har også tatt gu og hun sa at alt så tipp topp ut og at det var ingen tegn til at kroppen skulle åpne opp for mer nå. Fastlegen mener det mest sannsynlig er rester etter festeblødning. Det kan visstnok bli slike "lommer" der egget fester seg som sprekker eller gir etter på et tidspunkt og da skjer denne formen for blødning som jeg beskrev til henne. Snodige greier. Kjenner på lettelse og har tro på at det ting er ok. Skal tilbake for ny ny blodprøve på fredag bare for sikkerhets skyld.
Så trist! Håper du får god støtte rundt degSå godt å høreVirkelig glad på dine vegne, så godt du har sluttet å blø
Jeg blør på 5 dagen og siden de ikke fant noe på ul er jeg inneforstått med at jeg dessverre har mistet lillebeibi.
Jeg blør enda jevnt men lite.
kjenner jeg er så utrolig glad som har St Olavs som mitt sykehus. Opplever at vi blir tatt godt vare på, og som sykepleier sa at har de lav terskel for å sjekke med ul om noen er bekymret for noe
ble invitert tilbake om det skulle oppstå nye bekymringer også.Så fantastiske nyheter å få!I dag var jeg på ultralyd og fikk se en liten vitaminbjørn i beste velstående på 2,3 cmkjenner jeg er så utrolig glad som har St Olavs som mitt sykehus. Opplever at vi blir tatt godt vare på, og som sykepleier sa at har de lav terskel for å sjekke med ul om noen er bekymret for noe
ble invitert tilbake om det skulle oppstå nye bekymringer også.