Ser ut som...

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
... ser ut som det ikke går veien denne gangen heller.. jeg har begynt å blø. Uff, lille...:HeartredVi så jo hjerteaktivitet for ei lita uke siden og kjente på lettelse. Jeg har meldt meg syk fra jobb i dag og sitter hjem å venter på at det skal ta seg opp.

Huff, så tungt! Håper virkelig det er uskyldig! Sender deg en klem jeg også! :Heartred

Men blødde ikke du før du var på TUL også?
Det er ikke sikkert at du skal se så mørkt på det altså :Heartpink ;)

Men blødde ikke du før du var på TUL også?
Det er ikke sikkert at du skal se så mørkt på det altså :Heartpink ;)
Nei, jeg har ikke blødd i dette svangerskapet. Ser ikke ut som det tar seg opp, heller roer ned, men jeg har en hel del kynnere så noe jobber heftig i meg iallfall. Har kontaktet lege så får jeg se om jeg bare skal se det an eller om jeg får sjekka ut hva som foregår. Opplevde MA rett før jul, så er vel litt på tuppa pga det.

Nei, jeg har ikke blødd i dette svangerskapet. Ser ikke ut som det tar seg opp, heller roer ned, men jeg har en hel del kynnere så noe jobber heftig i meg iallfall. Har kontaktet lege så får jeg se om jeg bare skal se det an eller om jeg får sjekka ut hva som foregår. Opplevde MA rett før jul, så er vel litt på tuppa pga det.
Beklager da blandet jeg deg med en annen..
Men jeg skjønner deg utrolig godt! Hadde blitt redd selv :Heartpink
Håper du får kommet inn å sjekket. Ser så mange solskinnshistorier med folk som blør kraftig men baby er like hel :dummy:

Off, så vondt å høre at du opplever det <3 Håper det er uskyldig og at du slipper å oppleve noe sånt igjen. Skjønner veldig godt frykten. Hadde en MA i januar selv og merker jeg blir engstelig hver gang kvalmen roer seg eller jeg ikke kjenner symptomer et øyeblikk. Krysser fingrene for at dette ikke er det du frykter og at blødningene gir seg raskt!

Uff kjære deg❤️ Vet eksakt hva du går gjennom , jeg blør også nå. Dette er dag 4 og jeg blør like jevnt. Ikke smerter, ikke så mye blod som en mens , kommer ikke i truseinnlegget men er masse friskt rødt blod hver gang jeg er på do og tisser. Er dypt ulykkelig jeg også. Håper du får en ny ul❤️ Jeg skal i kveld …

Uff kjære deg❤️ Vet eksakt hva du går gjennom , jeg blør også nå. Dette er dag 4 og jeg blør like jevnt. Ikke smerter, ikke så mye blod som en mens , kommer ikke i truseinnlegget men er masse friskt rødt blod hver gang jeg er på do og tisser. Er dypt ulykkelig jeg også. Håper du får en ny ul❤️ Jeg skal i kveld …

Uff, det er så trasig... Masse lykke til på ul i kveld. :Heartred

Off, så vondt å høre at du opplever det <3 Håper det er uskyldig og at du slipper å oppleve noe sånt igjen. Skjønner veldig godt frykten. Hadde en MA i januar selv og merker jeg blir engstelig hver gang kvalmen roer seg eller jeg ikke kjenner symptomer et øyeblikk. Krysser fingrene for at dette ikke er det du frykter og at blødningene gir seg raskt!

Takk:Heartred Ja, det er utrolig vanskelig å føle seg trygg eller ta lett på endringer etter å ha opplevd MA. En tenker jo at det aldri kommer til å skje en selv, helt til det plutselig treffer en. Stoler ikke helt på kropp og hode etter opplevelsen før jul.

Krysser fingrene for deg. Jeg blødde ganske mye i forrige graviditet og lå lenge og bare ventet på SA, men den kom aldri og i dag har jeg en frisk baby. Skjønner at du tenker at det går galt nå, men håper på det beste <3

... ser ut som det ikke går veien denne gangen heller.. jeg har begynt å blø. Uff, lille...:HeartredVi så jo hjerteaktivitet for ei lita uke siden og kjente på lettelse. Jeg har meldt meg syk fra jobb i dag og sitter hjem å venter på at det skal ta seg opp.
Usj, håper at det er uskyldig :Heartred Hvor langt er du på vei?

Back
Topp