ser ut som

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg muligens sjekker inn her. testet positivt i dag, men etter fristen, så skal teste igjen i helgen. Men ser lovende ut.

Gratulerer :)

Velkommen inn her.. Gratulerer.!!

Tok ny test i dag. Den var negativ. Men fremdeles kvalm og ømme pupper. Og ingen tegn til mensen.

Tok en i dag tidlig. Negativ. Ikke tatt fler. For er på jobb. Men tror jeg skal ta en i kveld. Og i morgen. Ingen mensen, å ingen tegning til at den skal komme. Så har et lite håp ennå. Er fremdeles super kvalm.

Vent til morgenurin da... Håper,håper...

Krysset fingrene for deg! Hcg nivået ser ut til å være litt ustabilt i begynnelsen. Det fikk jeg selv erfare...

Tok en i kveld, som var negativ :( Begynner å miste håpet nå jeg... :(
Vil så utrolig ha en baby.
Synes det er vår tur nå...

xsmile19 Huffda, ikke nå artig.... E så max kjedelig! Du må prøv imårratidlig... Noe mens murringer? Baby vil vi alle ha... Kampen kan vær vanskelig... sender en trøsteklem.... xsmile16

Ikke noe særlig murringer. Iallfall ikke som overgår kvalmen.
Har symptomer på graviditet, men hjelper liksom ikke når jeg ikke får en positiv test. Hater å gå å være kvalm og dårlig uten å vite årsaken.

Fikk du testet idag? Ikke at jeg sier det er sånn, men før ble gravid denne gang hadde jeg en cyste som ga meg gravidsymptomer... Jeg ble veldig kvalm..fikk ikke mensen på 45 dager, gikk å fikk ultralyd og fant da ut det var en cyste.

Testet i dag, fremdeles negativ. Heller ingen tegn på mensen.
De gangene før når jeg har vært gravid, har jeg funnet det ut før uke 4, men alle gangene har det endt med SA. Så tar nesten dette som et litt godt tegn, at jeg ikke har fått positiv ennå.

Ikke lenge siden jeg var hos gyn. så tviler på det er noe slik.

Teste igjen i morgen.

Gratulerer så mye:D

Fremdeles negativ, og ingen mens. Bare vente eller ringe legen og høre om å få tatt blodprøve?

Back
Topp