Ser ut som jeg også forlater dere...

*muffmuffkaka*

Elsker forumet
Spottingen har tatt seg opp, fra å være lyyyyysebrun for to dager siden (og borte i går), er det nå mørkere, mer blodtilblandet utflod. Skal prøve å komme inn til en kontroll, men har ikke troa :( :( blir ikke denne spira noe, er det slutt på prøvingen. Orker ikke en runde til etter en MA i september/oktober og en SA nå.. Da skal jeg heller nyte de to fine ungene jeg allerede har!!

Last edited:
Å nei så trist:( Håper det gir seg fort og er ufarlig. Sender deg en klem<3

Neeeiii.... Uff, så trist dette var å lese!! Håper det er noe annet som er årsaken til spottingen, og skal krysse fingrene for deg i det lengste:-)

Huff! Så trist! Krysser fingrene for at det bare er uskyldig!

Takk :) venter på at tlf til legen åpner (om 6 minutter) har ikke kommet noe mer foreløpig, men ser ikke hvilke annen årsak det kan være.. Har i hvert fall ikke hatt sex siden eggløsningen!

Krysser fingrene for at det bare er et sprukket blodkar og at du blir her med oss helt til august ;)

Fingrene er krysset her også, måtte alt gå bra !

Hjemme fra legen nå, uten noe særlig mer svar... Litt blod og "et-eller-annet-totter" i urinprøven. Kanskje uvi, men usikkert, så må levere ny prøve. Tok også hcg-prøve, men får ikke svar før mandag. Fikk heldigvis henvisning til gynekolog, så sitter nå i tlf-kø.. Første gynekolog var opptatt..

Andre gynekolog var også overfull, er visst en av gynekologene som er syke, så mye press på de andre. Sendt videre til privat klinikk nå. Hvis ikke de heller hadde mente de jeg burde få legen til å henvise til sykehuset.

Time i morgen kl 09.00 :/

Last edited:
Godt du blir fulgt opp og får undesøkt ordentlig hva som skjer! Masse, masse lykke til :)

Bra du ble henvist og har fått time, lykke til, krysser fingrene for at blødningen har stoppet:)

Krysser fingrene for deg, venninnen min blødde MYE i første trimester med to av 4 barn, altså hun blødde type litt mindre enn mensen flere ganger, begge lever og er friske :)
Håper det samme gjelder spiren din <3

Back
Topp