Ser ut som jeg ikke fikk det til....

Sarah78

Elsker forumet
Her sitter jeg ....og lurer på hva som skjer.....
Men så har det kommet et par dråper av noe brunlig.....kan vel ikke være noe annet enn mensen det??
Noen av dere gravide som hadde litt spotting da dere ble gravide?
Æsja meg....på han igjen![:@][:@]
 
Når er IKM da Sarah?
Noen har det, venninna mi hadde det...
Vi får bare håpe det beste...

Lykke til[;)]
 
Uffda Sarah78 [&:]

Man vet jo aldri, har ei venninne som fikk vite på fredag at hun er gravid i fjerde mnd. Hun har hatt mensen hele tiden, så kroppen oppfører seg ikke alltid etter oppskriften.

Men er det "vanlig" tante da? Eller anderledes?

Kathrine
 
IKM idag! sjo hei så presise "vi" skulle være denne mnd............åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jeg blir så sinna.......
Må grine litt jeg....er hormonell og ekkel.....usj.
Jeg blir så deppa....[:(][:(][:(][:(][:(]
 
[:(]huff og huff.... Denne tanta skjønner aldri når hu IKKE er ønsket i hus!!!!!
Er det mulig sier jeg..... Men vi får krysse fingrene om at dette er et lite lite besøk
fordi noen andre har tatt plassen inni deg[;)]
 
Det rare denne mnd, er at jeg har vært så ufattelig kvalm til enhver tid, de siste 4 dagene. Brekker meg nærmest.......helt utenfor meg selv liksom. Tung og VELDIG trøtt. Nå kjennes magen som om den skal explodere anytime! Uff dette blei mye syting....men jeg blir bare helt satt ut av dette her....skuffelse....
 
Håper det klaffer for deg neste mnd! Drikk hostesaft og kos deg med en prøveperode til!
 
Ja,det reklameres mye med hostesafta, så den er nok effektiv, så
hell i deg litt av den neste måned hvis det ikke har klaffa nå...

Lykke til da----)
 
Hi Sarah78,

Uffta...Better luck next try....Jeg hadde akkurat det samme symtomer forige mnd...Men trist nok tante kom allikevel...[:@]Den viktigeste er at vi ikke gi oss...Klem..
 
Hei Sarah!

Det må jo ikke være mensen da? Men hvis det er det så ønsker jeg deg lykke til i neste prøveperiode!!

Kos deg med mannen og prøv å slappe av og tenke på hvor godt det er å ha en mann som ønsker seg barn med akkurat deg!! Jeg tenker bare på det noen ganger og blir så lykkelig over å ha funnet mannen jeg vil dele livet med!!

Lykke til!
 
TAKKER OG BUKKER FOR ALL STØTTE!
Det hjelper, når man har det litt trådt....
Setter pris på dere..............[:)]
 
Back
Topp