Ser ut som jeg havner inn her..

Tipsy34

Forumet er livet
HAr vert shiit forbanna de siste dagene.. sambo bare kor pokker så sur du er!!! Jeg vet ikke hvorfor men jeg tok en g.test idag ettermiddag og da kom det opp en strek, svak men den var der.. SHITT!!! Blanda følelser da dette ikke var planlagt....
 
som jeg sa på "før svangerskapet" så kjenner jo jeg og hormonene for fult :p
det er egentlig litt frustrerende for jeg klarer liksom ikke kontrollere meg litt en gang :(
er ikke gøy å være sur og kjefte og så få dårlig samvittighet etterpå...
har jo fått kommentarer fra samboeren jeg og om humøret mitt..

men siden du er her, så beholder du spiren eller? :)
 
gratulerer.
men om det ikke var planlagt hvorfor ha sex da du har el da??
du veit jo da du har el da du temper og tar el tester.
 


*3 skal bli 4* skrev:
gratulerer.
men om det ikke var planlagt hvorfor ha sex da du har el da??
du veit jo da du har el da du temper og tar el tester.


Jeg har fortsatt med tempinga pga jeg ville holde litt kontroll på syklusen min da den har tulla litt synst jeg.. men det er så du seier, vi har vert uforsiktige og det er jo dette resultatet her da, så det blir å ta konsekvensene for det rett og slett.. ikke noe annet.. vi holdt oss unna litt el pga akkuratt dette.. mn det gikk tydeligvis ikke :P
 


Sofie25 skrev:


*3 skal bli 4* skrev:
gratulerer.
men om det ikke var planlagt hvorfor ha sex da du har el da??
du veit jo da du har el da du temper og tar el tester.


Jeg har fortsatt med tempinga pga jeg ville holde litt kontroll på syklusen min da den har tulla litt synst jeg.. men det er så du seier, vi har vert uforsiktige og det er jo dette resultatet her da, så det blir å ta konsekvensene for det rett og slett.. ikke noe annet.. vi holdt oss unna litt el pga akkuratt dette.. mn det gikk tydeligvis ikke :P


du veit er det er best at sæden er der før el for å bli gravid :P
slik vi ble gravid, hadde sex 2 dager før el og på el dagen. og jeg brukte bare temp :)

gratulerer :) det går nok bra skal du se :)
 


*3 skal bli 4* skrev:


Sofie25 skrev:


*3 skal bli 4* skrev:
gratulerer.
men om det ikke var planlagt hvorfor ha sex da du har el da??
du veit jo da du har el da du temper og tar el tester.


Jeg har fortsatt med tempinga pga jeg ville holde litt kontroll på syklusen min da den har tulla litt synst jeg.. men det er så du seier, vi har vert uforsiktige og det er jo dette resultatet her da, så det blir å ta konsekvensene for det rett og slett.. ikke noe annet.. vi holdt oss unna litt el pga akkuratt dette.. mn det gikk tydeligvis ikke :P


du veit er det er best at sæden er der før el for å bli gravid :P
slik vi ble gravid, hadde sex 2 dager før el og på el dagen. og jeg brukte bare temp :)

gratulerer :) det går nok bra skal du se :)

ja jo e jo sant det..men det jeg ikke skjønner er at vi har jo nesten ikke hatt oss til heller for han har jobbet helt sinnsygt mye... men er visst lite som skal til da :P
takk takk =) Tok en slik digital med uke indikator idag og den viste  Gravid 2-3 så da har jeg hatt tidlig el denne gangen tydeligvis for ikm er idag...
 
Back
Topp