Ser ut som det er over for meg..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har begynt å få farget utflod, og regner med at det er starten på en abort. Etter tidlig ultralyd i går er det lite som tyder på at dette går veien. Faen. Jeg er lei.

Åh, så utrulig leit! Kryssa fingrane for at det kanskje er et lite håp endå!

Sikker på at det ikke er etter ultralyden? Vi er jo litt skjøre oppi der nå.. Eller var det noen funn på tidlig ul?

Sikker på at det ikke er etter ultralyden? Vi er jo litt skjøre oppi der nå.. Eller var det noen funn på tidlig ul?

Det var noe som ikke stemte med størrelse og hjerteslag. Skulle egentlig tilbake om 2 uker, for å se om det hadde vokst. Er egentlig 8+2, men ultralydfunnet tilsa at det ikke var samsvar mellom antall uker og fosterets størrelse.

Huff :( Man kan bli litt oppgitt ja.. var sånn hos meg også forrige gang. Størrelsen stemte ikke med termin. Håper det ordner seg snart <3

Det var noe som ikke stemte med størrelse og hjerteslag. Skulle egentlig tilbake om 2 uker, for å se om det hadde vokst. Er egentlig 8+2, men ultralydfunnet tilsa at det ikke var samsvar mellom antall uker og fosterets størrelse.
Ååå, så trist ♡

Sender trøsteklemmer, og håper at du tar feil

Shit, nå ble jeg lei meg :( :( :(

Sender deg en klem.! Her kommer det farget utflod her og, så jeg er så bekymret! Ringer legen i morgen tidlig!! :(

Off blir så nervøs av å lese dette, føler det er en som mister om dagen, bare venter på st det ska bli min tur..

Kjempe trist :( håper det går bra med deg, krysser fingrene for at det er uskyldig ❤️❤️

Sender deg en klem.! Her kommer det farget utflod her og, så jeg er så bekymret! Ringer legen i morgen tidlig!! :(

Uff.. Håper det kun er en uskyldig farget utflod. Er skikkelig ugrei følelse å ha farget utflod og den uvissheten man går rundt med.

Off blir så nervøs av å lese dette, føler det er en som mister om dagen, bare venter på st det ska bli min tur..

Kjempe trist :( håper det går bra med deg, krysser fingrene for at det er uskyldig ❤️❤️

Ja, det kan jeg skjønne er lett å tro. Men husk at det er 85% sannsynlig for at det går bra!! Ikke gå å vent, nyt heller svangerskapet frem til du har grunn til å tro noe annet.

Huff :( håper at det går fint og at det ikke er noe :( Sender gode klemmer ♡

Huff altså. Så utrolig leit å høre. Fælt at det skal skje når man ønsker så sterkt at det skal gå bra!

Back
Topp