Ser ungkaren..

Pluggensen

Forelsket i forumet
(tragisk, I know)
Idag skal han møte foreldrene til disse jentene, og da kommer spørsmålet til meg.. Er det en "amerikansk ting" at det er så big deal å møte foreldrene? Eller var det slik med deres første møte også?

Hos oss så var det liksom bare "mamma, Cato, Cato, mamma.."Etterfulgt av "Duuuuu!! Kan du fikse dataeeeen?!" fra en lillebror...[:D]

Nja.. Litt big deal var det for meg.

Siden jeg bodde og møtte han i Oslo og skulle ta han med meg hjem en sommerfeire i Tr.heim.

ORIGINAL: Helene Burugle

Nja.. Litt big deal var det for meg.

Siden jeg bodde og møtte han i Oslo og skulle ta han med meg hjem en sommerfeire i Tr.heim.

Da ser jeg at det blir litt mer deal ja. Her visste foreldrene mine godt hvem hans foreldre var (faren hans er musiker og spiller i band), så det var liksom "ikkeno"..[8D]

Virker som det er en litt større greie USA med fars velsignelse osv [8D]

i USA er det meste stort da. Hvretfall sanne ting. Spesielt det med å spørre faren om det er ok å date datteren.

Reagerte mer på at hvis det ikke var ok for faren ville ikke ho gå videre med forholdet.

As if som om jeg skulle høre på min far i en slik sak. Jeg er sammen med mannen JEG elsker. Klart det er viktig familien min liker og setter like stor pris på han som meg, men å høre fullstendig på de? Neitakk...

Back
Topp