Ser "stjerner"

FrøkenAH

Flørter med forumet
Har de siste dagene sett stjerner dersom jeg bøyer hode forover, altså bøyer i hofteleddet og ikke i knærne. Flere som opplever dette? Regner med at det har med svangerskapet å gjøre. Blir ikke svimmel, ser bare hvite stjerner etter at jeg har reist meg opp igjen. Var på kontroll på fredag og da sto alt bra til, men opplever det hver dag nå.

Har de siste dagene sett stjerner dersom jeg bøyer hode forover, altså bøyer i hofteleddet og ikke i knærne. Flere som opplever dette? Regner med at det har med svangerskapet å gjøre. Blir ikke svimmel, ser bare hvite stjerner etter at jeg har reist meg opp igjen. Var på kontroll på fredag og da sto alt bra til, men opplever det hver dag nå.
Blodtrykksfall :)

Jeg ville nevnt det for jordmor neste gang du skal dit. I en kombinasjon av høyt blodtrykk og protein i urina så jeg mange "stjerner" under første svangerskap. Jeg ble da undersøkt nærmere på sykehus (svangerskapsforgiftning). Nå ser jeg ofte "stjerner" etter at jeg snyter meg, men fordi blodtrykk er bra og urina er uten protein er det ingen behov for mer undersøkelse fikk jeg vite hos jordmor nå sist..

Back
Topp