Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sikkert stemme det, er ikke akkurat laget i 2014Den tror jeg vi så på skolen engang. Helse og sosial
Nei egentlig ikke, satt bare å måpte"Den beste filmen noensinne!" står det på hehe... Lærte du noe nytt?
Nei egentlig ikke, satt bare å måpte
Bryst er best. Man lærer masse. Så på den hver dag jeg orket sist gang(da jeg lå på obs posten for gravide. Den hadde egen kanal å haha) Ammingen gikk veldig bra, å tror mye takket være filmen for lærte masseHar fått anbefalt en film av jm. Om amming.. husker ikke hva den heter.. bryst er best eller noe sånt Er det noe poeng i det, eller får man god nok opplæring på sykehuset tror dere?
Ah, da får jeg se om jeg finner den noen plassBryst er best. Man lærer masse. Så på den hver dag jeg orket sist gang(da jeg lå på obs posten for gravide. Den hadde egen kanal å haha) Ammingen gikk veldig bra, å tror mye takket være filmen for lærte masse
Biblioteket.... Har nesten blitt fast inventar der heheAh, da får jeg se om jeg finner den noen plass