Ser noen strek?

Trur du,
??. Aldri Hendt meg før ..
Jepp - eggløsningstestene slår ofte ut ganske godt på hcg.

"Similar hormone structures:
LH and hCG share similar chemical structures, so an ovulation test may sometimes mistakenly identify hCG as LH."

Jepp - eggløsningstestene slår ofte ut ganske godt på hcg.

"Similar hormone structures:
LH and hCG share similar chemical structures, so an ovulation test may sometimes mistakenly identify hCG as LH."
Men hvorfor var eggløsningstest negativ i dag tidlig da ,,..??

Nei har ikke det , tok denne nå , den øverste er eggløsning og den første gravidtetstarten er fra i går kveld og den andre nå i dag tidlig
Ville prøvd digital nå, jeg. Er streken hel irl, eller like rar som på bildet?

Den er sånn men litt rar ja..
Prøv digital, hvis strekene er reelle (og det bør det nå være når det kommer på flere tester), så burde det vel slå ut digitalt nå også

Prøv digital, hvis strekene er reelle (og det bør det nå være når det kommer på flere tester), så burde det vel slå ut digitalt nå også
Skal kjøpe digital I dag , men jeg tok en g test i går som hadde følsomhet på 10 og den var negativ mens denne på 25 i følsomhet var positiv ?.. kan det stemme ?

Skal kjøpe digital I dag , men jeg tok en g test i går som hadde følsomhet på 10 og den var negativ mens denne på 25 i følsomhet var positiv ?.. kan det stemme ?
Kan være testene dine er defekte, de strekene ser litt rare ut. Ville tatt en digital, da får du svar.

Så rart :dead: hvis digital ikke slår ut, ville jeg tatt bilde av testene, og klaget..!!

Kjøpte de testene i går
Mente ikke at de er gamle, men defekte. Har opplevd det en gang med make sure pakke, den var også ny. Kom strekene med en gang eller tok det litt tid? Men synes jo det ville vært rart om begge var defekte så har mer troa på at du får positiv på digital!

Har testene vært nær hverandre tidlig? Altså en ny og en tidligere brukt. I så fall kan fargestoff smitte over! Syns det er rart at flere av streken er halve/utydelige, ser nesten litt defekte ut? Men samtidig er det jo et veldig positivt tegn at du nå har fått en så klar rosa strek på flere forskjellige! Og makesure vanlig slo ut for meg før digital gjorde det, selv om digital egentlig skal være mer følsom. Eneste jeg reagerer på er at streken på strimlene er såpass sterk at den burde slått ut på alle tester du tar nå - uansett sensitivitet egentlig. Når mine ble såpass sterke, var HCG nesten 100, og det plukker alle hjemmetester jeg har vært borte i opp.

Så personlig ville jeg ikke tørt å stole på dem før jeg hadde fått positiv med et annet merke/en annen bunke med makesure tester tror jeg, i tilfelle noe er galt med bunken :nailbiting: prøv med en ny digital i dag, da burde du få fasiten!

Okei, ville holdt meg til digital test jeg da. Virker som du er uheldig med testene du kjøper/tar. Og siden du ikke har fått tilbake mens etter fødsel så vil det være vanskelig å vite om du har hatt eggløsning eller når du forventer mens.

Back
Topp