Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst ?Kanskje en antydning![]()
Ja. Kan være en skygge, men ser definitivt et eller annetSeriøst ?
Har hatt mens murring I hele dag..Ja. Kan være en skygge, men ser definitivt et eller annet
Har du tatt en graviditetstest?Har hatt mens murring I hele dag..

Ja den jeg la ut herHar du tatt en graviditetstest?![]()
Hehe herregud jeg tenkte at det var lengre siden du hadde postet innlegget, men ser jo nå at det var i dagJa den jeg la ut her![]()
Skulle høre om du hadde testet på nytt etter den du la ut først 
Men hvis eggløsning var for tre uker siden, så er den graviditetstesten nok altfor svak. Da skal du være rundt 20 dpo i dag? Ofte er teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken på det tidspunktet.Fikk veldig sterk eggløsningstest? Men hadde eggløsning for 3 uker sia ?..
Derfor det er rart at jeg fikk positiv eggløsning test nå..Men hvis eggløsning var for tre uker siden, så er den graviditetstesten nok altfor svak. Da skal du være rundt 20 dpo i dag? Ofte er teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken på det tidspunktet.
Denne ser jo veldig positiv ut! Når den er så rosa og fin tviler jeg på at den er falsk positiv.Ja tok nå med eggløsning og den var sånn
Graviditetstest nederst
Se der ja. Graviditetstesten ser iallefall positiv ut, men siden den ble positiv så sent så var nok eggløsning mye senere enn først antattJa tok nå med eggløsning og den var sånn
Graviditetstest nederst
En eggløsningstest vil også slå ut når du er gravid, så det er ikke pga ny eggløsning nå, men pga graviditetenJa tok nå med eggløsning og den var sånn
Graviditetstest nederst
Trur du,En eggløsningstest vil også slå ut når du er gravid, så det er ikke pga ny eggløsning nå, men pga graviditeten![]()