Ser noen strek?

Kanskje en antydning :happy:

Ja den jeg la ut her :)
Hehe herregud jeg tenkte at det var lengre siden du hadde postet innlegget, men ser jo nå at det var i dag :hilarious: Skulle høre om du hadde testet på nytt etter den du la ut først :hilarious:

Fikk veldig sterk eggløsningstest? Men hadde eggløsning for 3 uker sia ?..

Vedlegg

• 20250627_193443.jpg
    20250627_193443.jpg
    1,4 MB · Visninger: 16
Fikk veldig sterk eggløsningstest? Men hadde eggløsning for 3 uker sia ?..
Men hvis eggløsning var for tre uker siden, så er den graviditetstesten nok altfor svak. Da skal du være rundt 20 dpo i dag? Ofte er teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken på det tidspunktet.

Men hvis eggløsning var for tre uker siden, så er den graviditetstesten nok altfor svak. Da skal du være rundt 20 dpo i dag? Ofte er teststreken omtrent like sterk som kontrollstreken på det tidspunktet.
Derfor det er rart at jeg fikk positiv eggløsning test nå..

Kan være at kroppen ikke klarte eggløsning forrige gang, og at den forsøker på nytt nå :) Slike tester viser bare at kroppen er i ferd med å bli klar for å slippe et egg, ikke at eggløsning garantert skjer! Eventuelt er den positiv nå fordi du er gravid, men da er den veldig svak. Men kan selvfølgelig være at ny eggløsning skjedde noen dager etter du trodde! Har du forsøkt ny HCG strimmel?

Ja tok nå med eggløsning og den var sånn

Graviditetstest nederst

Vedlegg

• 20250627_223419.jpg
    20250627_223419.jpg
    1,3 MB · Visninger: 30

Graviditetstest nederst
Denne ser jo veldig positiv ut! Når den er så rosa og fin tviler jeg på at den er falsk positiv.
Du har kanskje hatt eggløsning opptil en uke senere enn du trodde? Så lenge testene stiger, og du ikke begynner å blø kraftig eller de synker, vil jeg tro at det går bra☺️

Graviditetstest nederst
En eggløsningstest vil også slå ut når du er gravid, så det er ikke pga ny eggløsning nå, men pga graviditeten :)

Back
Topp