ser noen skriver at

Martha2

Gift med forumet
det er fortsatt vanlig med mating både 1,2 og 3 ganger på natta. Men Mathea vil ofte ha mat 6-8 ganger fra ca kl 21-06... er det mye da...? prøver med flaske men hun drikker bare 50-90 ml per gang, gir henne det et par ganger sent på kveld så puppene mine får tid til å fylle seg opp igjen.... jeg har fått denne nesesprayen som jeg trodde skulle øke prøduksjonen men som bare hjelper melken fortere ut.. trenger mer melk jeg...eller tykkere melk..

Så flott at Mathea spiser så godt, hun er jo superflink med å hjelp deg opp med produksjonen [:D]

Håper det roer seg litt mer om nettene, skjønner at det må ta på å ha det slik [&:]

Hadde ammet hvert bryst og gitt en flaske MME etterpå, det gjorde at snuppa mi begynte å sove lenger og lenger mellom måltidene [:)]

ja vi får vel bare fortsette som vanlig, kanskje jeg skal prøve litt mere flaske etter amming på kvelden. ho slurper i seg de første 50 ml som om ho ikke har fått mat på hele dagen..

du er ikke alene!
her ammes det ved legging, ca kl.23, så ammer han 3-4 tida og hver andre time frem til 9-10 tida..
så hver natt er det omtrent 5 amminger!

du kan forsøke med litt velling før hun legger seg, da blir de ofte mett lengre

her er det amming 21, 0030, 0300, og gjerne hver time etter kl 3... tror jeg kreperer snart hvis jeg ikke får sove mer snart.. hehe. har forsøkt å gi pumpet melk på flaske på kvelden, men han sover ikke noe bedre av den grunn..

tror han er litt "lat" og småspist om natta, for melk har jeg nok av.. og da blir det ofte spising. men trenger gjerne tips om hva jeg skal gjøre for å få han til å sove lengre...

ORIGINAL: huzky

her er det amming 21, 0030, 0300, og gjerne hver time etter kl 3... tror jeg kreperer snart hvis jeg ikke får sove mer snart.. hehe. har forsøkt å gi pumpet melk på flaske på kvelden, men han sover ikke noe bedre av den grunn..

tror han er litt "lat" og småspist om natta, for melk har jeg nok av.. og da blir det ofte spising. men trenger gjerne tips om hva jeg skal gjøre for å få han til å sove lengre...

Høres jo nesten ut som om bebisen ikke spiser seg skikkelig mett når han først spiser, bare spiser litt og dupper av igjen!

Back
Topp