ser mange

nemi.marselia

Forumet er livet
sei di rette på å passe på korsen mannen i huse jør husarbeid
korsen ville dåkk likt eller takla d at nån hadde jort d m dåkk?

æ veit sjøl æ hadde streika om nån hadde jort d m mæ så dærfør jør æ d ikkje m sambo

Jeg synes at gubben vasker mye dårligere enn meg, fordi det meste blir liggende igjen på gulvet osv. men jeg sier ingenting på det, da vasker jeg det heller en gang til selv når han reiser bort en tur el. og sier ikke noe om det til han såklart![:D]
Jeg hater også at noen kommenterer vaskinga mi.[:D][8D]

så lenge d bi jort e æ fornøyd, så om han jr d bakvendt i underbuksa så bryr æ mæ ikkje[8D]

å e d nåkka æ synes e så dåli jort at æ ikkj ekan leve m d så fiksa æ d i all stillhet seinare

Jeg driter å i hvordan dt blir gjort, bare det blir det!
Hadde en sambo før, som gikk over når jeg hadde vaska, for HAN syntes aldri det var bra nok.... FY FLATE for en irriterende DUST!![:@][:D]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: *LiseT*

Jeg blåser i hvordan gubben vasker gulvet, bare han gjør det. [;)]

Hva er vitsen da? poenget med å rydde og vaske er jo at det skal bli ryddig og reint. Hvis det ikke blir det så er det jo bortkasta.

Og hva er vitsen med at gubben gjør det når du like gjerne må gjøre det selv etterpå??? Hvorfor skal mannfolk alltid komme unna med ting? det er jo ikke noe vanskeligere for dem enn for oss å gjøre det ordentlig.[:@]

SIGN!!!

nei huff eg e bare gla han gjør det når han gjør det liksom...han e så flink at eg trenger ikkje gå å rette på ting etter han...[:D]

Back
Topp