Ser man det ja...

mamma900

Glad i forumet
Det har lenge vært ustabilt mellom meg og kjæresten.... kort oppsummert.
vi planla spira i magen... da jeg ble gravid ville han plutselig ikke.. så det har vært mye frem og tilbake.. ettersom om jeg var FAST bestemt på å beholde....

det er ikke lenge siden det var "slutt" mellom oss, og jeg bodde hos pappa 1 mnd...
nå gikk jeg nettopp inn på spotify lista hvor det nylig er lagt til musikk .. så finner jeg en sang som heter " Kristin sin"
hva skal det bety ? han sier jo at han ikke har møtt, el flørta med noen i den tida jeg var hos pappa...

det skal sies at han har vært utro mot mange av sine ekser og den andre barnemora..
han har tidligere gått bak ryggen min også.. men ikke sålangt at han har møtt noen andre da..
han er foressten 34, jeg er 19.

hm, er lukter det dårlig mann... Jeg ville holdt meg unna. Once a cheater, always a cheater - er det det de sier?

hvem er det som ombestemmer seg, når en prøver å bli gravid? [>:] dårlig...

DU fortjener bedre :)

men altså.. tror du det kan være noe muffens ? eller overreagere jeg bare nå ? skal spørre om jeg får sjekke igjennom mobilen hans når han kommer hjem fra jobb....

dritt altså! [&:]

Har du lagt dette ut mange ganger tidligere??
Jeg personlig synes det bare er teit å følge med på livet hans, når han uansett ikke vil ha deg...sannheten kan svi mange ganger, jeg vet...

Men har du tenkt over hva du vil oppnå med å sjekke FB profilen hans, spotify osv??[8|][8|][8|]
Og vurderer du i det hele tatt og ville ha han tilbake etter utallige ganger utroskap??[8|][8|][8|]
Jeg stiller litt spørsmålstegn ved dette altså...

Ser jo nå at dere er kjærester igjen...trodde forrige gang at det var ordentlig slutt mellom dere...derfor jeg skrev som jeg skrev...
Men btw, hadde ikke gidda å samle på søppel, og slik som du har beskrevet han tidligere, og nå, så er det søppel i mine øyne.

Og nei, jeg har ikke lagt ut dette tidligere!
han vil jo ha meg, ellers så hadde han ikke giddet å bry seg om å prøve å få meg tilbake heller..

å jeg sjekker overhodet ikke spotify listen hans for å ha kontroll.. vi begge har sanger der inne, jeg gikk bare tilfeldigvis innpå. å så at det var en nylig addet sang som het " Kristin sin" klart jeg begynner å lure da.

han har jo ikke vært utro mot meg, så jeg føler det blir feil å bruke hans tidligere forhold mot han i vårt forhold...

ble bare sykt nysgjerrig på den sangen nå....

spør han :)

ORIGINAL: mamma900

Og nei, jeg har ikke lagt ut dette tidligere!
han vil jo ha meg, ellers så hadde han ikke giddet å bry seg om å prøve å få meg tilbake heller..

å jeg sjekker overhodet ikke spotify listen hans for å ha kontroll.. vi begge har sanger der inne, jeg gikk bare tilfeldigvis innpå. å så at det var en nylig addet sang som het " Kristin sin" klart jeg begynner å lure da.

han har jo ikke vært utro mot meg, så jeg føler det blir feil å bruke hans tidligere forhold mot han i vårt forhold...

ble bare sykt nysgjerrig på den sangen nå....

Vil virkelig huske at jeg har lest om dette tidligere, to anledninger har du flyttet til faren din etter at jeg meldte meg inn i augustforumet...[8|] og du er 19 og han 34, ikke mange andre med helt lik situasjon da..Skyt meg om jeg tar feil, men virker jo litt rart...

At han ikke har vært utro mot deg ser ikke jeg på som noe hindring for at han ikke skal være det igjen, for som du sier; han har vært det utallige ganger med tidligere damer. En gang utro, alltid utro, i mine øyne.
Og slik du har beskrevet dette tidligere så synes jeg det er rart hvis dere egentlig har det flott...for for meg virker det som om at han bruker deg, når det passer han!

Er det ikkje berre å høre på den sangen som er lagt til i lista då?! Det kan jo være en hvilken som helst sang?

Jeg vil ikke si du overreagerer..
En gang utro alltid utro er det jeg pleier å sii..
Han virker ikke helt til å stole på akkurat og ikke når han har vært utro mot de han har vært sammen tidligere[&:]

Jeg beklager, men i de fleste tilfeller har de rett når det gjelder en gang utro alltid utro, men ikke alltid. Folk kan faktisk forandre seg, jeg vet og har sett det... Er likevel en veldig liten prosent som forandrer seg da... Har kjæresten din barn fra før? Uansett så tror jeg kanskje at jeg ville vært veldig forsiktig...

Det virker jo veldig spesielt når dere planlegger å ha barn sammen, så blir du gravid og så vil han trekke seg???? HALLO, det er jo et ansvar en tar, når en går in for å bli gravid. Overfor både partneren og barnet. Det er jo noe en ikke bare trekker seg fra! I en alder av 34 bør han vel være mere moden enn som så!!!
Av den grunnen tenker jeg osgå at du bør vurdere om denne mannen er noe du vil satse på... [&:]

ORIGINAL: avelilith

Det virker jo veldig spesielt når dere planlegger å ha barn sammen, så blir du gravid og så vil han trekke seg???? HALLO, det er jo et ansvar en tar, når en går in for å bli gravid. Overfor både partneren og barnet. Det er jo noe en ikke bare trekker seg fra! I en alder av 34 bør han vel være mere moden enn som så!!!
Av den grunnen tenker jeg osgå at du bør vurdere om denne mannen er noe du vil satse på... [&:]

sign!

ORIGINAL: Vugge

Gi han en sjanse til å forklare seg også ser du etterpå. Dere kjenner vel forhåpentligvis hverandre såpass godt at du gjennomskuer han ganske lett ;)

Håper for din del at det bare er en bagatell, for det å gå og være mistenksom er ingen go følelse.

En gang utro alltid utro greiene hadde jeg ikke brydd meg om engang.. Det gjelder hvertfall ikke alle. Michael har vært utro mot en eks han, men jeg stoler 100 % på han selvom! Noe annet kan man ikke gjøre! Det kommer helt ann på tid, alder og sted, så syns ikke det ordtaket der skal ha noe å si.
Hadde han vært utro mot DEG ja, men ikke når det er et tidligere forhold!

Lykke til !! Håper du finner ut av det :)

Sign !

ORIGINAL: Arielle

Du vet hva jeg mener mamma900....      Kom deg unna. Trodde aldri du skulle finne tilbake til den dusten der igjen etter hvordan han har behandlet deg..

Godt å se at det er flere som har fått med seg hele historien...

Jeg ville ha snakket med han jeg. Spurt rett ut hva dette var...
Om du har bestemt deg for å gå tilbake til han, ville jeg i hvertfall ha gitt han en sjanse til å forklare seg.....[8|]

Om du ikke stoler på han, har nok ikke forholdet deres stort å hvile på[8|]

Back
Topp