Ser jeg dobbelt?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Eller er det flere her som får dobbelt opp av flere tråder på appen?

Kommer dobbelt nå og da, også forsvinner de igjen neste gang jeg går inn. Har vært sånn hele tiden her så tenker ikke over det..

Har merket det samme, men bare siste uken. Noen ganger forsvinner nr2, andre ganger ikke

Skjer her også. Men de forsvinner like fort :D

Ser det samme jeg. Litt irriterende, men begynner å bli vant til det.

Bra det ikke bare er meg! Det er litt plagsomt, for jeg tror jo jeg har lest trådene, men så ser jeg plutselig at det er den samme tråden som lenger oppe, og bak kommer nye tråder. Jaja, får håpe det blir fikset :)

Ser her også :P

Hender her også at noen plutselig kommer to ganger når en ruller nedover...

Har selv opprettet en tråd to ganger ei gang. Virket som appen hang seg opp når tråden skulle publiseres. Gikk ut og når jeg gikk inn ei stund etterpå så blei tråden automatisk publisert en gang til....

Kom for et par dager siden her :-o

Heldig du da. :P
Har vært sånn her siden i hvert fall i fjor høst. En periode var det ekstremt, men BV sa de skulle fikse det. Tror det er en liten bug ennå. ;) Ikke så ille som før heldigvis.

Heldig du da. :P
Har vært sånn her siden i hvert fall i fjor høst. En periode var det ekstremt, men BV sa de skulle fikse det. Tror det er en liten bug ennå. ;) Ikke så ille som før heldigvis.
Ja jeg må ha vært det da ja ^^

Har vært slik lenge hos meg. Det kommer bare når jeg scroller nedover, og appen laster nye tråder. Virker som det bare er litt treghet i lastingen, og den blir forvirret av scrollingen samtidig.

Back
Topp