Ser ingenting!!!

Så merkeleg. Eg krysser også fingrane for at alt er som det skal vera i morgon. Det må vera kjempefrustrerande.

Ja det håper jeg også.
de burde ikke hatt lov å ta ul når de ikke kan det....uroer mødre på den måten kan jo skape stress
som evt fører til en abort, og dte er kjipt om man var frisk og gravid i utgangspunktet!!!

Nå har jeg lest masse om MA, og kanskje det er tilfelle for meg...siden magen vokser og alle symptomene er på plass!?
herregud jeg gruer meg til i morgen, men samtidig gleder meg...huff.
jeg har sagt hele veien at OM det skulle være så at jeg mistet denne gangen så orker jeg ikke prøve igjen for å gå igjennom 3 mnd som jeg har gjort er slitsomt...dette svangerskapet så langt har tatt på:/
MEN, nå tenker jeg...skulle det være tilfelle vil jeg nok prøve igjen.
Vi vil jo så gjerne ha dette barnet, som blir våres tredje og siste.

Selv om livmora er vokst godt opp mot navelen, så kan jo fosteret ligge langt nede i bekkenet og at hun ikke har funnet det...at det rett å slett må en innvendig ul til??. Håper det.

ORIGINAL: honning84

Huff, så ekkelt for dere da[&:]
Håper virkelig dere får noe mer svar i morgen, dette virket jo helt absurd...
Masse lykke til hvertfall[:)]

Ja er utvendig...
ORIGINAL: **3godegull**

Jeg var på UL i dag 12+1 og fikk da beskjed om at han ville ta innvendig UL for d var da mye lettere å se. Er d utvendig du har tatt??
Fryktelig frustrerende for deg!!'
Håper du får sett ordentlig i morra!!Masse lykke til!

Takk for det veumjente=) Beroligende å høre at man burde ta innv.ul.for å se noe...- skal si det til henne i
morgen. Tror ikke legen min tar det nemlig, så får se om jeg får grini meg til sykehuset i morgen. det burde jeg jo få siden hun er så usikker selv..

tror lille gullet ligger så godt nedi magen din at det er derfor du ikke ser, burde absolutt ha innvendig, det er det som egentlig er vanlig frem til over uke 12, men noen forsøker utvendig, og for enkelte funker det. Hadde ikke funket så godt på meg, ettersom jeg har polstring [;)] Må det MÅ gå bra i morgen !!!!

Håper de finner en sprell levende baby der inne [:D]

De tok utvendig UL på meg i uke 11, og da så vi babyen. Og jeg har endel kg for mye. Men fikk mye bedre bilder når han tok innvendig etterpå.

Jeg hadde utvendig ul i forrige sv.skap i uke 11 og det funka supert. men ingen sv.skap er like og denne gangen har jeg vel kanskje 2-3 kg mer på magen enn sist ;)
takk for omtanke frustina <3

Håper jeg å kristine 79, håper virkelig av hele mitt hjerte!!!!!
tenk hardt på meg halv ett i morgen.

Hun bør jo absolutt ta innvednig da, vist ho ikke klarer å se noe utapå.

Ho jeg var hos på tidlig ul, 8+4, tok utvendig og så nesten ikke noe, mente jeg var myyyyye kortere på vei osv.. Ble så usikker, så dagen etterpå dro jeg på Volvat, der tok ho innvendig, og alt var perfekt, var akkurat 8+5[:D]

ORIGINAL: bellybutton

Jeg hadde utvendig ul i forrige sv.skap i uke 11 og det funka supert. men ingen sv.skap er like og denne gangen har jeg vel kanskje 2-3 kg mer på magen enn sist ;)
takk for omtanke frustina <3

vi støtter deg hele veien !!!!

trur ikke hun tar innvendig på legekontoret, men da kunne hun henvist meg til gyn. etter ul første gangen i uke 8 istedet for å pine meg på denne måten.....!
hun hørte ikke noe på dopplern heller, men det bekymret meg ikke for der har jeg aldri hørt hjertelyd før uke 14-15 ++

Back
Topp