Ser ingenting!!!

bellybutton

Forumet er livet
Skjønner ingenting...var på UL hos legen min i går, hadde gledet meg til å se NOE siden jeg ikke så noe i uke 8...meeeeen,
neida...hun fant ingeting nå heller.
ærlig talt, går det rundt for meg eller....er det innbilt svangerskap dette her!?
FRUSTRERT!!!! :(
Ut i fra mens regning så skal jeg være 12+4 i går da jeg tok UL og da skal men se et lite menneske inni der, det har jeg da gjort før.
Innerst inne mener jeg at når du ikke er så god på å ta UL så er det bedre å la være, hun har prøvd 2 ganger uten hell og jeg skal
tilbake i morgen..da er det siste sjanse hos henne, ser hun fremdeles ingenting får jeg UL på sykehuset. Hun mente jeg kanskje var så kort på vei at det var derfor, men hallo JEG har ikke hatt mensen siden 19/4, og jeg har vært dårlig siden 1/6 ca....jeg kan vel
ikke innbille meg alt det????????
Aaaahhh, dette er så vondt og frustrerende aat jeg veit ikke hva jeg skal gjøre asså....
hun sa jeg skulle komme med full blære og drikke masse før jeg kom inn, for da kunne det være lettere å se.
Stemmer dette?????
Hvis jeg evt. bare hadde vært 6-7 uker på vei så skulle man vel fremdeles se NOE?

*snufs*

Hørtes rart ut? Kan være at hun er elendig på å ta ultralyd samtidi med at ul-apparatet er dårlig?? Så vidt jeg vet så skal man se at det er noe der i uke 12[:)] Prøvde hun å lytte etter hjertelyden da?
Håper alt er som det skal være og du får se lille i mårra.

Klemme på[:)]

Huff, så ekkelt for dere da[&:]
Håper virkelig dere får noe mer svar i morgen, dette virket jo helt absurd...
Masse lykke til hvertfall[:)]

ORIGINAL: honning84

Huff, så ekkelt for dere da[&:]
Håper virkelig dere får noe mer svar i morgen, dette virket jo helt absurd...
Masse lykke til hvertfall[:)]

Så utrolig rart.. Får håpe hun ser noe imorra da, hvis ikke at de ser på sykehuset med bedre UL-apparat[:)]
Lykke til! [:)]

jeg håper så inderlig at det er hun som er eleneding på UL!
hvis jeg evt. hadde mistet ville jeg vel hatt blødninger????

ORIGINAL: bellybutton

jeg håper så inderlig at det er hun som er eleneding på UL!
hvis jeg evt. hadde mistet ville jeg vel hatt blødninger????

Ved MA kan man ha tom fostersekk og sånt, men hun burde uansett ha sett at det HAR vært noe der..

Sier hun at hun ser INGENTING som tyder på svangerskap eller at det har vært?
Du har vel fått positive tester, og de slår jo ikke ut om du ikke er gravid..[8|]

Vet du, jeg krysser alt jeg har for at hun er rævva på UL og at lillen hadde gjemt seg skikkelig godt[:)]

Får virkelig satse på at det er ho som er dårlig på ul. Jeg har tatt utvendig ul i uke7, og da så han fosteret. Men det anbefales jo å ta innvendig ul frem til uke 12, fordi det er lettere å se . Lykke til

jeg har jo til og med kjent liv, men det kan selvfølgelig være noe annet jeg har kjent da....
det var utvending UL.
hun sa ikke at det var tomt der, men fant heller ikke noe baby...kunne kasnkje se svakt noe som var anntydning til raskere
frekvens et sted enn et annet men jeg har vært på ul mange ganger før og det bilde jeg så i går lignet ikke noe av det jeg ahr sett
før...

jeg har jo positiv test ja =)

hva er MA?

MA er missed abortion.. Det betyr at fosteret er dødt, men kroppen har ikke skjønt at den ikke er gravid lenger..  Jeg hadde det en gang.. oppdaget i uke 10+6.

Du har jo til og med en liten bump når du ligger så jeg i dagboka di, så på neste UL får du sikkert se en liten som koser seg i magen din[:)]
Krysser ALT jeg kan for deg, bellybutton[:)]

MA er en missed abortion, dvs at morkake, og fostersekk med fostervann fremdeles er intakt. mens fosteret er borte...

huff, så utrolig vanskelig situasjon, og jeg tror jeg hadde blitt litt irritert, om hun er så elendig så burde hun virkelig ikke ha ul. Håper av hele mitt hjerte at det er det hun er, og at du får time på sykehuset !

Oi, det hørtes veldig spesielt ut... Merkelig at den der damen ikke så noen ting. Hvis det virkelig er tilfelle at hun er så elendig så bør hun ikke holde på å ta ultralyd. Herregud, det vil jo skremme livet av bekymret mødre. Håper at hun finner den lille babyen din med dunkende hjerte. Lykke til og oppdater oss.

ORIGINAL: FruStina

huff, så utrolig vanskelig situasjon, og jeg tror jeg hadde blitt litt irritert, om hun er så elendig så burde hun virkelig ikke ha ul. Håper av hele mitt hjerte at det er det hun er, og at du får time på sykehuset !

Signerer FruStina her - håper på det beste!

jeg har alltid fått beskjed om å ha full blære.. kanskje det hjelper? kom deg til et annet sted og ta ul... lykke til.. det må være tøft å ha det sånn

Mange søte mennesker som bryr seg her:-)
Og ja det blir deilig å få morgendagen overstått på en måte, men hvis jeg får henvisning til
sykehuset så blir det sikkert til uken en gang og da må jeg vente enda lenger....
det er denne uvissheten som gjør meg sprø!

Jeg er veldig enig i at legen ikke burde ha UL om hun ikke har tatt kurs osv i dette, hun virker ikke
sikker i det hele tatt så hun gjør meg mer bekymret enn trygg. Angrer på at jeg ikke bestilte meg
en UL selv etter kontroll i uke 8... men ikke noe å gjøre med nå.

xxxxxxx aaalt jeg har for morgen dagen.
ps: får jeg ingen time til sykehuset i morgen så ringer jeg alle private klinikker for å høre om en dropp inn time
i løpet av fredag! Blir desp jeg.

håper hun finner noe, eller at du får time privat med en gang !!! Bare forklar situasjonen så kanskje de prøver alt de kan for å putte deg innimellom, jeg ringte halv 11 i dag og fikk time halv 12, og det var uten at det var viktig !

Krysser ALT jeg har for deg !

ORIGINAL: bellybutton

Mange søte mennesker som bryr seg her:-)
Og ja det blir deilig å få morgendagen overstått på en måte, men hvis jeg får henvisning til
sykehuset så blir det sikkert til uken en gang og da må jeg vente enda lenger....
det er denne uvissheten som gjør meg sprø!

Jeg er veldig enig i at legen ikke burde ha UL om hun ikke har tatt kurs osv i dette, hun virker ikke
sikker i det hele tatt så hun gjør meg mer bekymret enn trygg. Angrer på at jeg ikke bestilte meg
en UL selv etter kontroll i uke 8... men ikke noe å gjøre med nå.

xxxxxxx aaalt jeg har for morgen dagen.
ps: får jeg ingen time til sykehuset i morgen så ringer jeg alle private klinikker for å høre om en dropp inn time
i løpet av fredag! Blir desp jeg.

hvor i landet er det du er?

ORIGINAL: FruStina

signerer!!

Drammen /buskerud

Noen leger er helt utrolig dårlig på ul asså...
Legen min prøvde i uke 8-4 eller noe. Fant ikke en skit. Annet enn at han så noe som tydet på at det var noen inni der. Kjempe beroliggende.
Håper på at legen din er like dårlig som min når det kommer til ul apparatet. For å si det sånn, han brukte lengre tid på å få det på enn han brukte på å se om det var noe der. Lol.

Lykke til på UL! Håper at hun sender deg til sykehuset uansett jeg. Mye flinkere folk der!

Back
Topp