Ser ikke ut som mine tester stiger

Huff så leit å høre :(

Mensensmerter er jo ikke så unormalt når man er gravid, men testene skal jo ikke synke.

Jeg har bare hatt en MA før så blødningen startet ikke av seg selv hos meg, men det kan tenkes at den starter snart hos deg siden du kjenner på smerter nå og testene har begynt å bli svakere. Siden du er i uke 5 vil jeg anta at det ikke er like smertefullt som i uke 11. Jeg antar at det blir mer blod og mer smerter jo lenger man er på vei. Så for meg vil det nok bare være en vanlig mens (håper jegk), men er litt «spent» på det jeg også.
Har et lite håp enda ❤️ men prøver å være realistisk. Takk for svar
 
Jeg ser den. Er jo mer praktisk for din del om dere heller blir gravide igjen om et par mnd, men likevel; det er jo ikke noe gøy med kjemisk/SA uansett..
Nei det er ikke det :depressed: Jeg kjøpte to stavtester på apoteke her, de hadde bare clear blue, rfsu og en som het one step. Syntes clear blue sin med blått kryss kanskjevar litt vanskelig å sammenligne så jeg kjøpte en pakke med to fra one step. Så får jeg bare holde meg i noen timer. Så ser jeg, men syntes det virker veldig som en kjemisk på testene.
 
IMG_0367.jpeg
Ja nå ble jeg ikke klok. Det er 2,5 timer siden jeg tissa, men urinen var tydelig gul liksom så den så ikke utvanna ut. Kanskje det er rfsu sine tester som er på tur, men jeg har ikke hatt noe problem med dem før. Jeg kjøpte en pakke med to tester, så jeg får ta en til i morgen eventuelt da vil det jo vise om det øker eller synker. Jeg angrer på nå at ikke jeg dyppa en rfsu i samme urinprøve sånn det hadde vært mulig å se forskjell :facepalm: det står 25 ml/u på denne så de skal jo være samme følsomhet.
 
Nei det er ikke det :depressed: Jeg kjøpte to stavtester på apoteke her, de hadde bare clear blue, rfsu og en som het one step. Syntes clear blue sin med blått kryss kanskjevar litt vanskelig å sammenligne så jeg kjøpte en pakke med to fra one step. Så får jeg bare holde meg i noen timer. Så ser jeg, men syntes det virker veldig som en kjemisk på testene.
Ja, jeg skjønner jo den. Men synes selv at rfsu har vært mye tull med alle veier (tydelig rosa streker uten graviditet, svake/ingen streker mens det er tydelige på andre tester og slikt..).
Men det er jo rart at det ikke øker særlig, da.

Forøvrig fin strek på andre testen, ift hvor mange dpo, så blir jo spennende å se om den øker eller ikke.
 
IMG_0369.jpeg
Fikk ut en liten «skvett» til :bag: nok til å ta en rfsu, den har økt den også, men fy så dårlige disse er i forhold til den andre
 
Ser jo ganske lovende ut! Krysser fingrene :)
 
IMG_0370.jpeg
Nå har det bare gått 14 timer mellom og urinen nå var mye mer konsentrert fordi jeg ikke har vært oppe på do i natt og i går hadde det bare gått sånn 2,5 max 3 timer når jeg tok testen. Men det vil jo uansett ikke stige så mye på 14 timer så hvorfor jeg absolutt tok testen nå vet jeg ikke:bag:(les testetøs) Skal få tak i litt flere tester, så tester jeg på nytt i kveld rundt kl 19 og i morgen tidlig rundt kl 09. Ser ut som det kanskje ikke var en kjemisk likevel.

Kjenner følelsene mine blir veldig dratt frem og tilbake. Når jeg først tenkte kjemisk så ble jeg litt skuffet, men nå når det kanskje går veien likevel så blir jeg også litt skuffet for da er det tilbake til dårlit timing. Blir jo ikke 100% uansett hvilken vei det går..
 
Dagens test
IMG_0379.jpeg
2 dager siden
IMG_0369.jpeg

Jeg vil påstå den stigningen der ser normal ut, så da var det nok bare at det ikke var så lett å se på testene, eller at de bare var dårlige. Så enn så lenge ser dette ut til å gå den veien det skal. Ikm er i morgen. Jeg har markert noen tester feil la jeg merke til i dag, skrevet en dag frem.
 
Det har nok blitt en abort. Jeg blør, som en vanlig mensen. Men nesten ingen strek lenger. Vi ble gravide rett etter forrige abort. Kanskje det var litt tidlig. Men én trøst at vi blir gravide fort i det minste. Så nå må vi bare prøve igjen en tredje gang. Jeg har ingen barn og er 38... Håper jeg rekker det ❤️
 
Det har nok blitt en abort. Jeg blør, som en vanlig mensen. Men nesten ingen strek lenger. Vi ble gravide rett etter forrige abort. Kanskje det var litt tidlig. Men én trøst at vi blir gravide fort i det minste. Så nå må vi bare prøve igjen en tredje gang. Jeg har ingen barn og er 38... Håper jeg rekker det ❤️
Sikkert en kjemisk graviditet som noen nevnte...
 
Det har nok blitt en abort. Jeg blør, som en vanlig mensen. Men nesten ingen strek lenger. Vi ble gravide rett etter forrige abort. Kanskje det var litt tidlig. Men én trøst at vi blir gravide fort i det minste. Så nå må vi bare prøve igjen en tredje gang. Jeg har ingen barn og er 38... Håper jeg rekker det ❤️
Nei så dumt :( Jeg ble gravid på første eggløsning etter MAen jeg hadde og det gikk hele veien og vet om flere andre som også har kjørt på etter. Det strides visst mellom leger hva som er anbefalt.

Ikke mist håpet :Heartred Du har fremdeles god tid! Plutselig kommer det en helt perfekt spire og setter seg godt til rette:Heartred
 
Sniker fra juni23
De testene til rfsu gir veldig svakt utslag, jeg var vel nesten 12 uker på vei før den ble skikkelig sterk hos meg. Alle andre billige tester slo skikkelig ut. Jeg målte også hcg hos legen som var på 7300 og da var rfsu sin test veldig svak…
Så du er nok helt sikkert gravid og nå har jo rfsu steget også, så gratulerer med april spire :)
 
Sikkert en kjemisk graviditet som noen nevnte...
Du kan rekke det… Fikk første 38 og andre 40 , er gravid nå 46 år, men forhøyet risiko for abort og misdannelser da…. Har en god følelse denne gg. 3 tidlig sa/kjemisk på ett år nå.
Lykke til! Ikke mist håpet. Prøv, og husk å forsøke å hygge deg også . Eltesting er gull og Q10 ( forbedrer eggkvalitet sies det. Jeg tar)
 
Sniker fra juni23
De testene til rfsu gir veldig svakt utslag, jeg var vel nesten 12 uker på vei før den ble skikkelig sterk hos meg. Alle andre billige tester slo skikkelig ut. Jeg målte også hcg hos legen som var på 7300 og da var rfsu sin test veldig svak…
Så du er nok helt sikkert gravid og nå har jo rfsu steget også, så gratulerer med april spire :)
Ja jeg tror de testene bare er crap, men det var det eneste jeg hadde tilgjengelig nå. Merker at de stiger, men føler de er umulige å se økning på.
Dette er f.eks fra 15 og 17dpo, det ser ikke ut som en dobling selv om den har økt.
IMG_0404.jpeg
IMG_0431.jpeg
Jeg har fryktelig lite symptomer, det har jeg alltid hatt så tidlig, men jeg følte jeg hadde mer murringer de andre 3 gangene jeg har vært gravid, men enn så lenge så tenker jeg at testene stiger så da må jeg bare stole på det. Tror jeg har 2-3 tester igjen, så bruker opp de også får jeg bare vente og se :bag: Det er egentlig kun fordi jeg har hatt en MA at jeg lurer litt på om kroppen faktisk hadde ordnet opp selv om det ikke hadde vært forenelig med liv.
 
Ja jeg tror de testene bare er crap, men det var det eneste jeg hadde tilgjengelig nå. Merker at de stiger, men føler de er umulige å se økning på.
Dette er f.eks fra 15 og 17dpo, det ser ikke ut som en dobling selv om den har økt.
Vis vedlegget 410935
Vis vedlegget 410936
Jeg har fryktelig lite symptomer, det har jeg alltid hatt så tidlig, men jeg følte jeg hadde mer murringer de andre 3 gangene jeg har vært gravid, men enn så lenge så tenker jeg at testene stiger så da må jeg bare stole på det. Tror jeg har 2-3 tester igjen, så bruker opp de også får jeg bare vente og se :bag: Det er egentlig kun fordi jeg har hatt en MA at jeg lurer litt på om kroppen faktisk hadde ordnet opp selv om det ikke hadde vært forenelig med liv.
Jeg ser en økning. Ville forsøkt å få målt hcg-stigning hos lege dersom jeg var usikker.
 
Jeg ser en økning. Ville forsøkt å få målt hcg-stigning hos lege dersom jeg var usikker.
Er på ferie så det er litt vanskelig, men jeg har en time hos legen i slutten av august så får eventuelt målt stigning da, skal en tur til gyn også da kan jo hun også se om hun ser noe. Har ikke bestilt time enda, men tenker det må bli om rundt 3 uker, da er jeg 7uker ca. Tiden går heldigvis fort når man er på ferie, men det blir veldig mye stress og veldig lite søvn så ikke så bra kombinert med å være veldig trøtt :yuck:
 
Er på ferie så det er litt vanskelig, men jeg har en time hos legen i slutten av august så får eventuelt målt stigning da, skal en tur til gyn også da kan jo hun også se om hun ser noe. Har ikke bestilt time enda, men tenker det må bli om rundt 3 uker, da er jeg 7uker ca. Tiden går heldigvis fort når man er på ferie, men det blir veldig mye stress og veldig lite søvn så ikke så bra kombinert med å være veldig trøtt :yuck:
Så spennende det blir! Håper for deg og at du slipper unna å bli dårlig
 
Så spennende det blir! Håper for deg og at du slipper unna å bli dårlig
Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme i mine to graviditeter, også den jeg mistet i uke 7, så håper virkelig det blir sånn nå også :happy093men alle graviditeter er jo forskjellige så ingenting er garantert.
 
Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme i mine to graviditeter, også den jeg mistet i uke 7, så håper virkelig det blir sånn nå også :happy093men alle graviditeter er jo forskjellige så ingenting er garantert.
Jeg bar kvalm til uke 16 med nr 1, men ikke noe veldig dårlig. Med nr 2 derimot var jeg syk helt frem til 6 mnd etter fødsel av ymse årsaker. Hadde svangerskap nr 1 vært som nr 2 hadde det ikke blitt noen nr 2 :laughing025
 
Back
Topp