Ser ikke lyst ut...

Så trist :( håper spiren sitter neste gang! Klem <3

Det håper jeg også! <3

Huff, det var trist :( Men godt at du er motivert for neste :) Jeg har ikke erfaring selv med akupunktur, men vurderte det denne gangen. Da sjekket jeg litt ut Fredrik Balchen på Haugesund Akupunktur klinikk. Tror han har mulighet til å komme på sykehuset før uttak og innsett :) Det er jo veldig greit. Verdt et forsøk ;)

Håper det går bra neste gang.

Ja, jeg sendte en Mail til klinikken hans idag:). Såg jo nokså greit ut det;). Tok ikke tlf når jeg ringte der idag så nå har de jafall fått en Mail ang behandlingen:). Det er jafall verdt et forsøk:)

jepp, må gjennom et uttak tilethvert bare 1egg som hadde befruktet seg normalt:/. Mn det gikk kjempe bra sist gang så gruer meg ikke noe spesielt til uttak:). Han har jafall etternavnet holt- larsen:). Kjempe fornøyd me han:). Utrolig hyggelig og snill! Regner med du også hører til på sjukehuset i Haugesund?. Har du Evt han samme?:)

Han er jo kjempeflink :) Han hadde jeg i september, på hysteroskopien.
Jeg hadde Henning på uttak, og det blir vel siste gangen her hehe. Olav Nordbø som satte inn var hyggeligere hehe.

Eg e suuper fornøyd me holt larsen:). Håpe eg får han neste gang også:D. Har ikke møtt noen av dem andre du snakker om:P

Nei og nei, så utrolig leit... Godt å høre at dere kommer raskt igang igjen, håper dere lykkes neste runde!
Jeg begynte med akupunktur ved forrige forsøk, det har hjulpet til med å få lutealfasen lang nok, og det forsøket ble det beste hittil iallfall (til og med et egg på frys) - men endte negativt da. Jeg bruker akupunktur nå også, føler meg generelt i bedre form, humør og takler både medisiner og psykiske påkjenninger bedre. Men det er jo min opplevelse av dette, man kan jo ikke vite om alt dette skyldes akupunktur, det er nok mye som spiller inn...
Ta godt vare på hverandre nå!

det håper vi også:)). Mn er det noen her som kan annbefale akupunktur??. Før og etter innsetting?. Bør jeg prøve å gjøre ting annderledes neste gang tenker jeg??

Sykehuset sa til meg etter SA at de kan utrede å sjekke om blodet mitt f.eks koagulerer for mye slik at det gjør at man mister.. var endel slikt de kunne sjekke sa legen på gyn avdeling på SUS.. :) Håper de finner ut hvorfor spiren ikke sitter.. Du kan jo også ta babyklister, det sies jo også å hjelpe :) :) Masse masse lykke til.. Sender deg en varm klem å håper den sitter neste gang :)

hcg nivåe på torsdag 58
Hcg nivåe idag 9, så lille Spira satt ikke:(.

Back
Topp