Ser ikke lyst ut for meg.

Er bare 1 uke siden ul på sykehuset, så blir det privat i morgen og sykehuset igjen 11 feb:)
takk for linker jeg elsker slikt :)

Så bra, litt nerd på sånt.. Kjempespent på ultralyden din! Jeg vet ikke om jeg holder ut to uker altså.. Kanskje jeg også bestiller en på torsdag... Leser mange her som er to uker kortere på vei enn de trodde! Jeg er fortsatt kjempekvalm så litt redd jeg skal få falskt håp ved at lille klarer seg en uke til... Tror ikke jeg var så kvalm med de andre men ikke lett å vite... Håper du oppdaterer! Lykke lykke til!!

Kan jo fortelle da jeg gikk med min datter. Var på oul uke 18 og ble da satt hele tre uker tilbake. Vips så var jeg uke 15. Jeg skjønte ikke noe, for jeg tok jo positiv test på ikm da. Hun er nå en frisk flott 9 åring :-)
Men var 11 dager på overtid, og hun var 49cm og veide 3200g.

Så bra, litt nerd på sånt.. Kjempespent på ultralyden din! Jeg vet ikke om jeg holder ut to uker altså.. Kanskje jeg også bestiller en på torsdag... Leser mange her som er to uker kortere på vei enn de trodde! Jeg er fortsatt kjempekvalm så litt redd jeg skal få falskt håp ved at lille klarer seg en uke til... Tror ikke jeg var så kvalm med de andre men ikke lett å vite... Håper du oppdaterer! Lykke lykke til!!
De sier at kvalme er ett godt tegn på et friskt svangerskap så jeg tror lille spira di har det bra ❤️har lest om flere som blir satt tilbake på tidlig ul men er i rute igjen 3-4 uker etterpå, så jeg krysser fingrene for oss begge:)

Takk for varme tanker :)

Brøt sammen på bussen, jeg var redd for dette. Men jeg håper jeg får gode nyheter, får ikke svar før kanskje tirsdag. Det er for lenge, men jeg håper bare jeg ikke må operere bort en av eggstokkene mine. Det er det som skremmer meg mest.

Kjære deg ❤️ Håper alt gikk bra! ❤️
Når det gjelder å operere bort den ene eggstokken... Ikke vær redd Jeg har akkurat gjort det da de fant en svulst på den (var godartet) å da fant de ut at den eggstokken har aldri fungert! Tenk det, jeg har 2 friske barn og har faktisk levd med kun 1 eggstokk hele livet! ❤️ Så ikke bekymre deg ❤️

Back
Topp