Ser ikke lyst ut for meg.

RandomChick

Forelsket i forumet
Jeg skulle ha vært 6+3 idag. Jeg har sterke smerter i venstre side av magen min, gikk til legen som ba meg dra på tidlig ultralyd. Der så de en tom fostersekk og to cyster i livmoren. Den ene var større enn den andre. Hun mente at det kunne hende jeg var kortere på vei enn det jeg trodde, men jeg vet at det ikke er tilfellet. Jeg har punktlig eggløsning og mensen. Legen måler hcg nivået mitt og hvis det ikke går opp må jeg til sykehuset. Dette er så vondt akkurat nå :(

Nei og nei... så utrolig trist og vondt. Håper virkelig på et lite mirakel for deg. ♡

Nei og nei... så utrolig trist og vondt. Håper virkelig på et lite mirakel for deg. ♡
Varme tanker til deg :Heartred
Å neineinei :-( håper alt ordner seg til slutt♡

Takk for varme tanker :)

Brøt sammen på bussen, jeg var redd for dette. Men jeg håper jeg får gode nyheter, får ikke svar før kanskje tirsdag. Det er for lenge, men jeg håper bare jeg ikke må operere bort en av eggstokkene mine. Det er det som skremmer meg mest.

Huff så vondt! :( Varme tanker fra meg også <3

Ånei :( å jeg som oppmuntra deg ! Hadde virkelig troa.. Masse lykkeønskinger og klem sendes ❤️

Huff så utrolig leit å lese:(
Jeg har ikke ord....
Tenker på deg, og vil be deg prøve å være sterk selv om det sikkert er helt forferdelig for deg nå.

Sender varme tanker❤️
Håper du har et godt støtteapparat rundt deg nå.

Så vondt og leit. Krysser fingrene for deg og håper på det beste. Varme tanker og klemmer til deg❤️

Klemmer fra meg og.

:( Klem

Tusen takk for alle de gode kommentarene, har grått endel idag. Men jeg håper det er forgjeves, tar ny blodprøve imorgen og håper jeg får svar på den første snart.

Dette er første gang det skjer med meg, det er så trist å tenke på alle det har skjedd med så mange ganger. Hjertet mitt går virkelig ut til dere alle❤️ Dere er utrolig sterke og tusen takk til alle sammen jeg kommer til å oppdatere dere om jeg melde meg ut eller ikke.

sender en god klem! Det kan være at egget har gått i dvale, og rett og slett sluppet tidligere, selvom du har ganske stabil rutine! Håper det er det! :)

Back
Topp