ser ikke alt...

Frihet

Elsker forumet
er d noen andre som bare ser deler av innleggene som er skrevet?

jeg klarer ikke å lese innleggene på Lottis sin; ja, nå kan du lure. hadde så lyst å lese alle de fine historiene. får med meg litt, men d er kuttet på slutten av setningene om de går for langt ut. min BV er blitt kuttet ned rett og slett. enormt irriterende.

Men fikk med meg litt av historiene, og de var kjempe fine:) tror jeg forstod de fleste:)

Oppe på høyre siden av adresselinjen på internettsiden din så er det kanskje en knapp som heter kompatibilitetsvisning?

Prøv den.

Den ser (ihvertfall på min nettleser) ut som ett ark som der hakkete tvers over

~Ugla~ skrev:
Oppe på høyre siden av adresselinjen på internettsiden din så er det kanskje en knapp som heter kompatibilitetsvisning?

Prøv den.

Dette fungerte hos meg også!

~Ugla~ skrev:

Prøv den.

hmm.. mulig jeg er blind:p men jeg finner den ikke jeg...

ja, nå logget jeg meg på med internet explorer. (bruker egentlig firefox) da fant jeg den. så nå skal jeg prøve ¨lese historiene:)

Jeg sliter med å lese svar...
Ser at du har fått 6 kommentarer i denne tråden, men får KUN opp hovedinnlegget ditt...emoticon
Får opp resten etter jeg har svart selv...fryktelig irriterende!!
Ugla sine tråder var de første dagene helt blanke, men nå har de blitt bra igjen...her ihvertfall!
Håper disse problemene snart blir fikset, for tålmodigheten min strekker ikke såååå langt!emoticon

Meeen, jeg har ikke dette arket (kompatibilitetsvisning) jeg..??

Kan jeg finne det noe sted? Når det ikke ligger fremme altså

hva for en nettleser har du da siljomor? du kan se om den ligger under verktøy, er d på explorer som jeg har i alle fall!

_sil_ skrev:
Siljemor88 skrev:

Hvis du har IE, kan du gå inn på Verktøy på menylinjen i nettleseren. Der står det Kompatibilitetsvisning. Trykk på den :)

Ja, jeg har det:) Men jeg finner den ikke der heller jeg:P Jeg er nok blind..hihihi

Siljemor88 skrev:
_sil_ skrev:
Siljemor88 skrev:

Hvis du har IE, kan du gå inn på Verktøy på menylinjen i nettleseren. Der står det Kompatibilitetsvisning. Trykk på den :)

Ja, jeg har det:) Men jeg finner den ikke der heller jeg:P Jeg er nok blind..hihihi

Jeg finner den heller ikke i firefox, så da måtte jeg inn på explorer... der var den rett ved siden av søkerlinjen=)

Sånn er det for meg og men har ikke prøvd å trykke på det arket :-)

_sil_ skrev:
Siljemor88 skrev:
_sil_ skrev:
Siljemor88 skrev:

Raaart... hmmm... så ikke noe av det jeg har markert finner du?

Så grei du er som til og med har tatt bilde!emoticon 
Men dessverre, så har jeg ikke arket du har ringet rundt. Og heller ikke kompatibilitetsløsning under verktøyemoticon  Men min ser litt annerledes ut. Der oppe hvor arket er, har jeg bare den oppdaterknappen (den med to piler på) og det røde krysset. Ingen fler. Under verktøy har jeg bare bitte litt og velge i. Ikke sånn lang liste som du får.
Rare greier

Jeg ser heller ikke alt, og har ikke noen slik knapp, vi har opera som nettleser da. , men sikkelig kjedelig å ikke få lest alt. 

Back
Topp