Ser frem til normale dager

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Nå er jeg lei julebesøk! Ta på masken og late som at formen er grei. Gå innom toalettet før middagen for å kaste opp, sånn at det kanskje er plass til litt julemat. Ligge som ett slakt på svigermors sofa og føle jeg blir sett ned på fordi jeg bare ligger der....
Nå ser jeg frem til normale dager. Normal mat. Ingen tvang om å fungere. Ligge på sofaen som ett slakt uten at noen ser. I morgen jenter, i morgen ;)

Hos meg er det igrunn omvendt:) syns det har vært fantastisk å faktisk kunne slappe av på sofaen og bli varta opp uten at noen gir meg dårlig samvittighet for det... men nå vet jo familien min om det da.. Julematen har vært en utfordring men jeg har heldigvis fått lov til å spise andre ting når resten spiser julemat..
Merker det skal bli tøft å komme tilbake i jobbmodus etter ferien:p

I morgen er veldig snart!
Jeg gruer meg til i morgen, for lille på 1,5 er hjemme, bhg stengt, og mannen skal på jobb. Og jeg er i så dårlig form at jeg ikke klarer å ta vare på henne en hel dag uten en mirakel. Får satse på at jeg klarer å overtale ham å bli :)

Jeg gruer meg til i morgen, for lille på 1,5 er hjemme, bhg stengt, og mannen skal på jobb. Og jeg er i så dårlig form at jeg ikke klarer å ta vare på henne en hel dag uten en mirakel. Får satse på at jeg klarer å overtale ham å bli :)
Uff, så fælt! Lykke til, håper han hører på deg ❤️

Her blir poden levert til mormor og morfar i morgen. Heldig vis! Skal jo også ha akupunktur time i morgen. Spennende!

• Liker
Reactions: VeL
Nå er jeg lei julebesøk! Ta på masken og late som at formen er grei. Gå innom toalettet før middagen for å kaste opp, sånn at det kanskje er plass til litt julemat. Ligge som ett slakt på svigermors sofa og føle jeg blir sett ned på fordi jeg bare ligger der....
Nå ser jeg frem til normale dager. Normal mat. Ingen tvang om å fungere. Ligge på sofaen som ett slakt uten at noen ser. I morgen jenter, i morgen ;)
Vet så veldig godt hvordan det er :/ her har jeg vært kvalm siden en uke før IKM dagen å på lillejulaften så dobbelt kvalmen seg å har spydd innimellom.. Alle her vet at jeg er gravid å at jeg venter tvillinger men eneste som tar hensyn å som hjelper meg så godt han kan er mannen :)
Er på juleferie hos foreldrene mine å mamma forventet at jeg må manne meg opp å ta i ett tak..

Gleder meg til å komme hjem i morgen å gjøre ting i mitt tempo når formen tilsir det ;)

Håper formen din blir bedre snart så får vi glede oss i lag til i morgen ;)

Jeg er litt delt for jeg vet at jeg har kjempe godt av å komme meg igang og komme meg ut blant andre igjen. Men så blir jeg fort dårlig så det er deilig å være hjemme og ta alt i mitt tempo.

Back
Topp