ser du problemene eller løsningene?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
jeg er en person som ser problemene som regel.
mens gubben ser løsningene...

hva med deg?

Det er akkurat som oss! 

Jeg er TRODDE jeg var optimist..men etter å blitt kjent med samboeren min, så...eh..nei! 
Han er veldig flink til å fokusere og tenke på løsninger og det positive! 
Så hvis HAN er fortvila, daaaaaaaaaaaaaaa.....

Vi bytter det vi gitt, vi skryter på oss å være løsningsorientert begge to men vi er i grunn bare 50% begge to! Men da er vi 100% til sammen hvertfall

Jeg er ekstremt løsningsfokusert når det gjelder alle andre.
Når det gjelder meg selv, ser jeg stort sett bare problemene.. merkelig det der..

Jeg er VELDIG flink til å se problemer, i alt avogtil og.

Mannen er en løsningsorientert fyr, alt ordner seg holdning!!

tango skrev:
Når det gjelder meg selv, ser jeg stort sett bare problemene.. merkelig det der..

Samme her..

tango skrev:

he he, tror jeg bare kan signere denna jeg

Som regel er vi løsningsorienterte begge to

Jeg må svare begge deler... I hverdagen så kan jeg nok være problem-orientert, men hver gang noe vanskelig har oppstått i familen feks da mannen min ble utsatt for en alvorlig ulykke, da min mor lå for døden da blir jeg vedig løsnings-orientert og positiv. Det kommer krefter jeg ikke aner jeg har!

Jeg ser problemer, blir deppa og føler at det bare tynger meg ned og er helt uoverkommelig, bekymrer meg masse for ting jeg ikke kan gjøre noe med eller som enda er lenge til. Sambo er vel mer enn sånn som tror han ser løsningene, jeg føler at han kanskje kunne ha bekymret seg litt mer, at han er for lite ansvarlig, og dermed bekymrer jo jeg meg ekstra mye, siden jeg ikke vet hva han kan finne på å "ødelegge" siden han tar så lett på alt.

Det er litt både og..
Hvis det ser ut til at vi kommer inn i en liten økonomisk krise ser jeg kun problemer. Da er mannen min evig optimist.

Men om vi støter på et problem som kommer til å koste penger, eller det betyr at mannen må gjøre noe tungt eller vanskelig så ser han kun problemer.

Skjønn det den som kan :P

Vanskelig å se løsningen hvis man ikke har sett et problem da:P

Men når jeg har fått et problem så tenker jeg jo hele tiden på hvordan jeg skal løse det.
Jeg hater problemer, men jeg gjør alt for å løse de. Vil ha de ut av verden asap.

Når jeg var sammen med x'en så var jeg sånn som så løsningene, og tenkte alltid at alt ordner seg.. Fordi han BARE så problemer, skulle vi noe så måtte han gå gjennom alle eventueller problemer som kunne dukke opp osv. Jeg ble GAL av det..

Men nå, så mener sambo at jeg er akkurat sånn som x'en var.. Så jeg har nok blitt påvirka etter 5 år med han.. Selvom jeg gjerne liker å tenke at jeg er er positiv..

Back
Topp